web analytics
ראשי / ביל גייטס – Bill Gates – מזל עקרב

ביל גייטס – Bill Gates – מזל עקרב


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

ביל גייטס ( Bill Gates ) הוא בן מזל עקרב מפורסם שנולד ב-28 לאוקטובר 1955. הוא יזם, מתכנת מחשבים, נדבן אמריקאי. כול אחד מאיתנו משתמש פחות או יותר בתוכנות מחשב שהוא המצאי. הוא אחד ממייסדי חברת מיקרוסופט, חברת תוכנה הגדולה והרווחית בעולם, שאותה הקימה ביחד עם פול אלן בשנת 1975, כאשר הם היו רק סטודנטים צעירים ונלהבים. הוא היה יושב ראש מועצת המנהלים של ענק מיקרוסופט, אדריכל התוכנה הראשי ומנכ”ל החברה. נכון לשנת 2015, הונו האישי של ביל גייטס מוערך ל-78.5 מיליארד דולר, מה שמדרג אותו במקום השני ברשימת עשירי העולם.




גייטס סיים את התיכון בהצטיינות והתקבל לאוניברסיטה האמריקאית היוקרתית הרווארד, שנחשבת לאחת מהטובות בעולם. בזמן הלימודים העביר הרבה זמן על המחשבים של האוניברסיטה וכתב אלגוריתם  כפתרון לבעיה המתמטית של סידור הפנקייקים. הפתרון של גייטס היה נחשב כוורסיה הכי מהירה בשלושים שנות אחרונות. ממשיכי דרכו הצליחו לשפר את המהירות באחוז אחד בלבד.

ביל גייטס לא סיים את לימודיו בהרווארד. בשנת 1975 היקים ביחד עם פול אלן את החברה מיקרוסופט. המערכת הפעלה “חלונות” יצא לשוק בשנת 1985 וגם היום היא המערכת הפעלה הכי נפוצה בעולם, שפועלת במחשבים אישיים ושרתים. ביל גייטס התחתן בשנת 1994 עם מלינדה פרנץ’ ויש להם שלושה ילדים. שניהם הקימו את הקרן “ביל & מלינדה גייטס” אשר תורמת מיליארדי דולר כול שנה לטובת החברה.





 

מפורסמים בני מזל עקרב

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה