web analytics
ראשי / דייויד בקהאם – מזל שור

דייויד בקהאם – מזל שור

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

אחד מבני מזל שור המפורסמים ביותר בכול העולם הוא דייויד בקהאם (David Beckham) כדורגלן בריטי לשעבר שנולד ב-2 במאי 1975. הוא התחיל את הקריירה המפוארת בקבוצת מנצ’סטר יונייטד, בשנת 1992. בתקופה שהוא שיחק, קבוצתו זכתה שיש פעמים באליפות פרמייר ליג האנגלי, פעמיים בגביע
ה-FM, ובשנת 1999 בליגה אלופות. בשנת 2003, בקהאם עבר לקבוצה הספרדית ריאל מדריד. הקבוצה זכתה בעונה הרביעית שלו באליפות הספרדית “לה ליגה”.




בשנת 2008 עבר בקהאם לקבוצה האיטלקית “מילאן”, לעונה אחת בלבד. בשנת 2009, הוא עבר ליבשת אמריקה, לקבוצה לוס אנג’לס גלקסי. הוא הסביר שהוא בחר לעבור לאמריקה כדי לנסות לגרום לאמריקאים הצעירים להתעניין יותר בכדורגל. הסכום שהוא קיבל היה ממש אסטרונומי לתקופה, 250 מיליון דולר עבור 5 שנים. דייויד בקהאם סיים את הקריירה ככדורגלן בקבוצה הצרפתי פריס סן ז’רמן, בשנת 2013.

דייויד בקהאם הוא בין הספורטאים הכי מתוגמלים של כול הזמנים. מחוץ למשכורת של כדורגלן הוא הרווח הרבה כסף בזכות פרסומות עבור חברות גדולות מכול העולם. בזכות הפופולאריות בעולם הספורט, דייויד בקאהם הפך לאיקון אופנה. כמו כול בן מזל שור טיפוסי, הוא בעל מעולה, של ויקטוריה אדמס, שהייתה חברה בלהקה הבריטית המפורסמת לשעבר ספייס גירלס. יש להם ארבע ילדים, שלושה בנים ובת אחת.





 

הורוסקופ מפורסמים – מפורסמים בני מזל שור

 

ברברה סטרייסנד
ברברה סטרייסנד (Barbra Streisand) היא בת מזר שור מפורסמת בכול העולם, שנולדה ב-24 לאפריל 1942. היא זמרת, שחקנית…

 

 

אקי אבני
השחקן הישראלי אקי אבני הוא כנראה הבן מזל שור המפורסם ישראלי. הוא נולד ב-27 לאפריל 1967, ברחובות. כבר בתקופת…

 

 

דייויד בקהאם
אחד מבני מזל שור המפורסמים ביותר בכול העולם הוא דייויד בקהאם (David Beckham) כדורגלן בריטי לשעבר שנולד ב-2 במאי …

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה