web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2014 – שנת הסוס

הורוסקופ סיני 2014 – שנת הסוס

הורוסקופ סיני 2014 - שנת הסוס
הורוסקופ סיני 2014 – שנת הסוס

על פי אסטרולוגיה סינית העתיקה, שנת 2014 היא שנת הסוס מעץ כחול או ירוק, אשר תתחיל ב-31 בינואר 2014 ותסתיים ב-18 בפברואר 2015. הורוסקופ סיני 2014 צופה שהשנה תהיה יותר טובה במיוחד עבור האנשים אשר נולדו במזל סוס: 11 בפברואר 1918 – 16 בינואר 1919 (אדמה), 30 בינואר 1930 – 16 בפברואר 1931 (מתכת), 15 בפברואר 1942 – 4 בפברואר 1943 (מים), 3 בפברואר 1954 – 23 בינואר 1955 (עץ), 21 בינואר 1966 – 8 בפברואר 1967 (אש), 7 בפברואר 1978 – 27 בינואר 1979 (אדמה), 27 בינואר 1990 – 14 בפברואר 1991 (מתכת), 12 בפברואר 2002 – 31 בינואר 2003 (מים).
לפי האגדה, בודהה קרא לחיות לפני כניסתו לנירוואנה, כדי להיפרד מהם בשלום. לקריאתו מיהרו להגיע, לפי הסדר: עכברוש, שור, נמר, ארנבת, דרקון, נחש, סוס, כבשה, קוף, תרנגול, כלב וחזיר. הורוסקופ סיני, שמתבסס יותר על התכונות ואישיות של האדם מאשר על תחזית וגורל, הורכב לפי הסדר הגעה של החיות. האסטרולוגים הסינים חושבים ששנת הלידה מייצגת את החיה שמסתתרת בלב של כל אחד. בנוסף, הורוסקופ סיני מבוסס גם על החמשה האלמנטים העיקרים שביקום: מתכת, אדמה, מים, אש, עץ. הם תלויות ומשפיעות הדדית. באסטרולוגיה סינית הם מגדירים מאפיינים חשובים.

הורוסקופ סיני 2015 – שנת הכבשה

הורוסקופ סיני 2014 – שנת הסוס

אסטרולוגיה סינית

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...


איך תהיה שנת 2014 לפי
אסטרולוגיה סינית

לפי אסטרולוגיה סינית יהיה לנו קמע בדמות של אחת הצעצועים הכי אהובים בילדותינו, סוס עשוי מעץ. זה סמל של שמחה, חסד, תמימות, פתיחה אל העולם. הוא תורם משמעותי לדמיון ויצירתיות. הורוסקופ סיני 2014 צופה שהאנשים יוכלו לגלות כישרונות יוצא דופן, חזון מיוחד לגבי הרבה דברים, מה שיעזור להם לקחת החלטות אולי משונות אך מועילות. בנוסף, צבע כחול מסמל מטרות גדולות והאלמנט עץ מייצג את כוחות הטבעיים, שבעזרתם יכולים להתגבר על כל מכשול שבדרך. לכן, בשנת הסוס, מי שעדיים מחפש את הדרך יוכל לקבוע מטרות ברורות וגם יהיה מסוגל להשיג אותם. כנראה שהדרך לא תהיה קלה אך כדאי להתאמץ ולהתמודד עם כל מכשול עבור ההצלחה שצפויה בסוף. צפוי מזל יוצא דופן לאנשים יצירתיים, אשר יוכלו למצוא פטרונות מפתיעים למצבים הכי מורכבים.

אהבה ומשפחה
בשנת הסוס מומלץ לילידי כל המזלות להגדיש יותר זמן ותשומת לב לבני זוג ומשפחה. לבני מזל סוס צפויות מתנות מפתיעות. יתכן פגישות והכרויות עם אנשים חדשים אשר בעקבותיהם יכולים להתחיל קשר רומנטי אמיתי. לשנת 2014 ע”פי הורוסקופ סיני ישנם שני מאפיינים עיקריים: התלהבות וחשק להרפתקאות. מי שיזהר ולא יפספס את הרגע, יוכל ליהנות מהצלחה גדולה בתחום הסנטימנטאלי.

ילידי מזל קוף, חזיר ודרקון יוכלו לזכות לחוויות אינטנסיביות בתחום הרומנטי, לימים מאושרים ולילות סוערות. אך הכי חשוב זה לתקשר, לשוחח ישר, לשקף את הסנטימנטים אמיתיים.
על פי הורוסקופ 2014 יתכן שבני מזל כבשה ותרנגול יסבלו מחוסר הבנה ויעשו מאמצים ללא הצלחה כדי למצוא בן/בת זוג מתאים. ילידי מזל ארנבת, שור וכלב יהיו מעוניינים בקשר רומנטי יציב. בני מזל נחש, נמר ועכברוש יצליחו לשמור על היחס רומנטי קיים ומבחינת זה צפויה להם שנה שקטה.




קריירה וכסף
לבני מזל סוס צפוי מזל גם בעסקים, לא רק באהבה. בסופו של דבר, זאת שנה שלהם. ילידי מזל נחש יוכלו ליהנות מהתקדמות והצלחה בקריירה, במיוחד בגלל הכישרון ליצור קשרים שימושיים. ילידי מזל חזיר יצליחו להשיג סוף, סוף את ההוקרה שמגיע להם. הם יוכלו לפתור את רוב הבעיות הפיננסיות בעזרת רעיונות יצירתיים. חכמים מלידה, בני מזל עכברוש יצליחו לנצח את המתחרים ולהגיע לפסגה בתחום שלהם.

לילידי מזל ארנבת מומלץ לקחת יוזמה ולהתחיל עבודה נוספת כעצמאיים. על פי הורוסקופ סיני 2014, בני המזלות כלב ושור יכולים להתפטר כדי לחפש מקום עבודה יותר מתוגמל. לילידי המזלות תרנגול ושור מומלץ להיות זהירים. שנת 2014 צפויה להיות מאד דינאמית ויכול להיות שהם לא יצליחו להסתגל במהירות לכל השינויים. כדי למנוע הסתבכויות, הם חייבים לקבוע מטרות מציאותיות ולהתקדם הדרגתי, בלי לנסות לקפוץ על השלבים.
לבני המזלות דרקון וקוף צפויים כישלונות אם לא יהיו דיפלומאטיים. ילידי מזל כבשה יצטרכו להיות יותר רציניים ולהתאמץ יותר כדי להצליח להתגבר על המכשולים.

בריאות
לבני המזלות דרקון, חזיר ותרנגול מומלץ להיות זהירים כי על פי הורוסקופ 2014 קיים סיכון לתאונות או פגיעות טראומתיים בתחילת השנה. ילידי המזלות ארנבת, נמר, שור וסוס יצטרכו לעבור לתזונה בריאה אם לא רוצים להסתבך עם עודף משקל, לחץ דם וחולשה כללית. לבני המזלות נחש, עכברוש וקוף צפויה בריאות מצוינת במהלך כל השנה, אך מומלץ בכל זאת לעשות בדיקות שגרתיות במחצית השנייה. בני מזל כבשה ייהנו משיפור ניכר של המצב הבריאות ובני מזל כלב יצטרכו לדאוג כדי להימנע מעייפות יתר.

בדרך כלל, הורוסקופ סיני עבור 2014 צופה לשינויים בסדר עדיפויות וחשיבות התכונות. הכי חשוב יהיה להיות מסוגל לקחת החלטות יוצא דופן, למצוא פתרון למצבים מורכבים, להיות חכם ומחושב. למי שמתבסס על כוח צפוי סיכון להיכשל. רק מי שיוכל לשנות את ההתנהגות ולהיות מוכן לשינוים לא צפויים יזכה להצלחה מובטחת.

 

גלגל המזלות הסיני גלגל המזלות הסיני
האסטרולוגים הסינים חושבים ששנת הלידה של האדם היא מה שקובע את תכונותיו, את המהלך חיו, הצלחתו ואושרו בחיים. גלגל המזלות הסיני כולל 12 מזלות, כמו הגלגל המזלות אירופאי, רק שכול מזל מתייחס לשנים מסוימות. בלוח המזלות סיני, שעוקב אחרי המסלול של הירח ומתייחס לראש השנה הסיני, מופיעות 12 חיות. לראש השנה סיני אין תאריך קבוע, הוא נמצא בין סוף חודש ינואר ותחילת חודש פברואר. כול סימן בגלגל המזלות הסיני חוזר על עצמו כל 12 שנה. הסינים לא שואלים מה הגיל של האדם אלא באיזה מזל הוא נולד, ולפי כך עושים את החישוב של שנת לידה ויודעים גם עם איזה טיפוס של אדם יש להם עסק, בגלל המאפיינים

 

horoscope_2014הורוסקופ שנתי 2014

אסטרולוגיה שנתית תמיד מסקרנות. כל מי שקורא הורוסקופ יומי בטוח ירצה לדעת איזו שנה צפויה לו מבחינת הכוכבים. הורוסקופ 2014 צופה תחזית אסטרולוגית עבור כל 12 המזלות של גלגל המזלות עם פרטים קשורים לתחומים חשובים בחיינו כמו אהבה, קריירה, כסף, בריאות.
כמו כל תחזית אסטרולוגית, גם הורוסקופ 2014 לא טוען להיות מדויק אלא רק לספק מידע מעניין על מה צפוי לקרות לפי המזל שבו נולד כל אחד. הבנת ההורוסקופ ובמיוחד של הורוסקופ שנתי יכולה לתת אינדיקציות איך לממש את הכישרונות והתכונות ואיך להימנע משגיאות כדי לנצל את הנסיבות החיוביות של השפעת הכוכבים.
מי שמעוניין להתעדכן באופן סדיר מומלץ לקרוא בכל יום הורוסקופ יומי אשר מתפרסם כאן באתר.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה