web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2017 – שנת התרנגול האש

הורוסקופ סיני 2017 – שנת התרנגול האש

הורוסקופ סיני 2017 - שנת התרנגול האשעל פי לוח שנה סיני, שנת 2017 היא שנת התרנגול האש, שנה שתתחיל ב-28 לינואר 2017 ותסתיים ב-15 לפברואר 2018. עבור מזלות סינים, צפויה להיות שנה לא ממש נוחה. הסמלים המאפיינים של שנת התרנגול הם זריחה, התחלות חדשות, רענון רוחני ונפשי. אך כול הצלחה תלויה בתנאים בכמה הילידים ישתדלו, יהיו סבלנים ומתמידים. לפי אסטרולוגיה סינית, האש הוא סמל של חום, כוח וחוכמה אך הוא יכול לעורר גם מחשבות שליליות או בעיות ישנות.

במסורת הסינית, התרנגול מקושר לסתיו, פירות, ערפל, אוויר לא ממש בריא, יופי, מתכות, אבני חן. התרנגול מתרכז בשלווה, שלמות, אהבה. הוא לא פרפקציוניסט והוא מעדיף לזרום, לחפש חיים נוחים מאשר להתאמץ. כנראה שהחיים החברתיים ישתפרו במהלך השנה אך מומלץ ליזהר. עדיף להיות מנומס, לקחת אחראיות ולענות חיובי כאשר החברים או בני המשפחה זקוקים לעזרה.  

אהבה ומשפחה

הורוסקופ סיני 2017 מתאר שבחיים הסנטימנטאליים, הילידים יצטרכו לתת ולהציע מאשר לבקש ולקבל. כדאי לשים בצד את האינטרסים האישיים ולהתרכז יותר על מה שהאנשים הקרובים צריכים. התרנגול דוחף את בני מזלות סינים להיות קפדניים, דייקניים, להתעורר מוקדם למרות העייפות, לצאת מהשגרה, לנצל כל הזדמנות ולשים לב לכול מה שקורה בסביבה.
אלה שנולדו בשנת התרנגול הם אנשים אחראיים, מלאי מרץ ורצון להצליח. עבורם, שנת התרנגול אמור להיות מלא שינויים בתחום האישי וגם מקצועי. מבחינת אהבה, הילידים יצליחו פחות ומי שלא יזהר יתאכזב. על פי הורוסקופ סיני, 2017 היא לא שנה מתאימה כדי להתחיל קשר רומנטי חדש ויציב לאורך זמן.  

קריירה וכסף

כאשר מדובר על קריירה, אסטרולוגיה סינית כולל סימנים די טובים. הילידים של כול המזלות הסינים אמורים לא להשתעמם כי האלמנט החשוב, אש, ימלא אותם באנרגיה חיובית ויקדם אותם בקריירה אם הם ידעו לנצל את ההזדמנויות. במיוחד לבני מזל תרנגול צפויים אתגרים אמיתיים וכנראה שהם יוכלו להתמודד בהצלחה.
בתחום הכספי, רק הילידים שיהיו מסוגלים לפעול מהר יוכלו לזכות ולהרוויח סכומים נכבדים. אסטרולוגיה סינית ממליצה לנסות להחזיר בזמן את החובות ולא לעשות חובות חדשים. בשנת התרנגול עדיף לבנות חיים חדשים רק על סמך הכסף הקיים בכיס. לא כדאי לעשות השקעות ספקולטיביים, שיכולות לגרום להפסדים כבדים.  

בריאות

בדרך כלל, שנת התרנגול אמורה להיות לא טובה מבחינת בריאותית עבור בני המזל. הילידים צריכים להיות זהירים. עבורם, לא מומלצים מאמצים ממושכים או פעילות ספורטיבית אתגרי. מי שרוצה להרגיש יותר טוב חייב להתחיל דיאטה מאוזנת ובריאה, להוריד מהתפריט את הממתקים ואת המזון השומני. יתכן ששנת התרנגול מביאה יותר מודעות לסגנון חיים בריאים.  הורוסקופ סיני 2017 ממליץ להימנע מצבע אדום, מפני שלזה יש נטייה להגביר אימפולסיביות ולגרום לחוסר איזון נפשי ורוחני. מוטב להשתמש בצבעים משלימים לאדום, כמו גוונים ייצובים, מרגיעים של האדמה, גוונים של צהוב וחום.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 7,703 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה