web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2020 – שנת העכבר

הורוסקופ סיני 2020 – שנת העכבר

הורוסקופ סיני 2020 - שנת העכברעל פי לוח שנה סיני, ב-2020 יתחיל שנת העכבר ב-25 בחודש ינואר. בהתאם לכללים של אסטרולוגיה סינית ושל הורוסקופ סיני, השנה נשלטים על ידי העכברוש מתכת, שקשור לצבעים לבן וכחול, וליאנג, הסמל לגבריות. כתוצאה מכך, אפשר להגיד ששנת העכבר דומה לספינה שחוצה את האוקיינוס. המשמעות היא שעלינו להתחמש בסבלנות כדי להגיע ליעדים, למטרות שלנו, וגם צריכים להתכונן ביסודיות כדי להצליח להתמודד בהצלחה עם כל האתגרים.

מצד שני, עכברוש יאנג יכול להביא רוח חזקה בכול הורוסקופ סיני לשנת 2020. זה יכול לטרטר את מי חיינו, להוביל אפילו לסערה גדולה כמו הוריקן. אסטרולוגיה סינית מזהירה על נזק לרכוש, הפסדים כספיים, קונפליקטים גדולים במשפחה או עבודה. לכן, חיוני להיות ערניים וזהירים, כדי לא להיסחף בזרמי האוקיינוס המסוכנים של מריבות מרות וחסרי טעם אך לא בונות בכלל.

אין להתעלם מכך שבגלגל המזלות הסיני, העכברוש הוא סימן מזל הראשון. זה אומר ששנת 2020 מסמנת כניסה למעגל חדש של הורוסקופ סיני, בחירות והחלטות קיצוניות, משמעותיות ביותר. צריך מאד להיזהר כאשר מגיעים לצומת דרכים, להקשיב לאינטואיציה ולאו דווקא למסרים הרציונליים לכאורה. אסטרולוגיה סינית עוד טוענת שכל ההחלטות שמקבלים בשנה הראשונה של מחזור אסטרולוגי חדש ישפיעו על חיינו במשך 12 שנים נוספות.

אהבה ומשפחה

במהלך 2020, חיים הסנטימנטליים של זוגות ותיקים אמורים להיות מלא תשוקה. בכל זאת, לא מומלץ לעשות תוכניות לטווח ארוך. מי שרק התחיל בזמן אחרון יחס רומנטי חדש, צריך ליזהר, לחשוב טוב, לפעול יותר רציונלי מאשר לפי מה שהלב שלו אומר. אסטרולוגיה סינית ממליצה להתחשב בבני הזוג, המשפחה בכל החלטה, ולדאוג לא לערב עבודה עם עניינים אישיים, לשלב כמה שיותר טוב קריירה והחיים הרומנטיים.

החודשים יוני – יולי יכולים להיות בעייתיים. יש סיכן לפיתויים שיכולים לארוס את הזוגיות. בתקופה פברואר – אפריל ונובמבר – ינואר 2021 יש מצב שהעומס בעבודה ישפיע גם. צפויה התקררות מסוימת ביחסים, אפילו פרידות.

קריירה וכסף

אסטרולוגיה סינית מסבירה על שנת העכבר שהיא אמורה להיות שנה מיועדת לפרויקטים אמיצים, מעשים, יוזמה וכדומה. לגבי גלגל המזלות הסיני עבור המזלות שעד עכשיו למדו או תכננו לימודים תהיה שנה מאוד מוצלחת. העצמאיים יכולים לזכות מול המתחרים, במכרזים. יכולים להופיע המון הזדמנויות בקריירה.

אפילו הילידים שמשתעממים בעבודות שגרתיות יכולים לגלות אופקים חדשים שיובילו אותם להתפתחות מסוימת. מי שמחפש עבודה צריך להגביר את המאמצים כדי להצליח למצוא תפקיד מתאים. בתחום הפיננסי, אסטרולוגיה סינית עושה המלצה כללית אחת: לחסוך כמה שיותר. יוני וספטמבר הם החודשים הבעייתיים ביותר, כאשר יכולים להופיע בעיות כספיות, הוצאות גדולות לא מתוכננות, הפסדים כספיים.

בריאות

כול העומס ולחץ בעבודה או בחיים האישיים יכול להוביל לחזרתן של בעיות בריאות ישנות שבעבר הילידים התעלמו מהן. מומלצת יותר תשומת לב לכל הרגשה לא טובה ולהיבדק כמה שיותר מהר. כדאי מאד להימנע מקשר עם אנשים טוקסיים, מלאים באנרגיה שלילית, שרק יכולים להזיק.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה