web analytics
ראשי / הנסיכה דיאנה – מזל סרטן

הנסיכה דיאנה – מזל סרטן


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

הנסיכה דיאנה, הנסיכה מוויילס או ליידי דיאנה פרנסס ספנסר ( Lady Diana ) נולדה ב-1 ביוני 1961, מזל סרטן. במשך 15 שנה היא הייתה אשתו של הנסיך צ’ארלס, היורש הראשון לכס המלוכה של הממלכה המאוחדת. עד מותה, בתאונת דרכים בפריס, היא הייתה דמות ציבורית הבולטת, המפורסמת, האהובה ביותר בממלכה ובכול העולם. בעקבות פעילותיה למטרות הומניטאריות, היא כונתה בשם “נסיכת הלביבות”.

היא התארסה לנסיך צ’ארלס כאשר הייתה בת 19 ועבדה כגננת, אחרי סיום לימודיה בבית הספר היוקרתי ברוז’מון שבשוויץ. הנסיך היה בן 30 וכמלך לעתיד מיהר להתחתן בגלל הלחץ הגובר עליו. החתונה התקיימה ב-29 ביולי 1981 בקתדראלת סנט פול בלונדון, מול 3500 אורחים מוזמנים. טכס החתונה שודר בטלוויזיה ולפי הערכה נצפה על ידי 750 מיליון צופים בכול העולם. הנסיכה דיאנה לא הייתה אישה מאושרת. היא ילדה שני בנים, וויליאם והארי, ב-1982 ו-1984. אחרי הלידה הראשונה היא סבלה מדיכאון לידה, ובשלב מאוחר יותר מהפרעת אכילה בולימיה. העומס של מעמדה השפיע עליה מאד קשה. היא ניסתה להתאבד כמה פעמים.




ציארלס ודיאנה נפרדו בשנת 1992, אחרי תקופה של התדרדרות היחסים ביניהם ורומנים של כול אחד מחוץ לנשואים. למרות הבעיות הנפשיות וחייה לא מאושרים, הנסיכה דיאנה רצתה לתרום לאנושות. היא פעלה מכול כוחותיה נגד שימוש במוקשים נגד האדם ונגד הסטיגמה השלילית שהייתה דבוקה אז לחולי איידס.

ב-1 לאוגוסט 1997, דיאנה נהרגה בתאונת דרכים קטלנית במהרה Pont de l’Alma שבפריז. איתה ברכב היה דודי אל פאייד, בן זוגה, שגם הוא נהרג. כול העולם היה באבל. אייקון של יופי, אלגנטיות, טוב טעם, פעילה הומאניטארית גדולה, מוכרת, מוערכת ואהובה בכול העולם, הנסיכה דיאנה נעלמה טראגי אך השאירה תקווה שהעולם יכול להיות יותר טוב ויפה.   





 

מפורסמים בני מזל סרטן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה