web analytics
ראשי / השפעת אמונות תפלות על גלגל המזלות

השפעת אמונות תפלות על גלגל המזלות

השפעת אמונות תפלות על גלגל המזלותהחתול השחור שעבר את הרחוב בדיוק מולך, המלח שנשפך, ירח מלא, מגרד לך כף יד, הם רק כמה דוגמאות של אמונות תפלות שיכולים לקלקל לך את המצב רוח. אם אחד מהם קורה, זה יכול לגרום לך לחשוב מיד שמשהו רע יקרה לך בהקדם. אסטרולוגיה מגלה לך השפעת אמונות תפלות עליך לפי המזל שבו נולדת ומה מומלץ לעשות כדי לא להתרגש ממה שנחשב סימן רע.

מזל טלה
אתם מאד פעילים, חושבים וממהרים ללא מנוחה. לפעמים יש לכם תחושה שאתם לא מצליחים כי יש לכם מזל רע. אם רואים שחתול שחור חוצה את הכביש תנסו לנשום עמוק ולהירגע. שום דבר רע לא יקרה לכם בגלל חתול מסכן.

מזל שור
בדרך כלל אתם עקשניים ואף אחד לא יכול לשכנע אתכם כאשר יש לכם דעה. במיוחד אם מדובר על אמונות תפלות שאולי היו קשורות לכישלון אישי. תנסו לשקול מחדש את הגורמים שאתם חושבים שהובילו לכישלון. בטח לא היה מדובר על ירח מלא או מלח שנשפך.
מזל תאומים 
המלח נשפך בטעות על השולחן ואתם משוכנעים שיהיה ויכוח סוער בבית. כמו תמיד, אתם מגזימים ומחפשים סיבה מוצדקת כדי להתווכח. יותר קל לכם להאשים את המלח מאשר לקחת אחראיות על מה שקורה בחייכם. תהיו מציאותיים ותראו איפה אתם טועים.

מזל סרטן
יותר קל לכם לחשוב שיש לכם מזל רע כי החתול השחור חצה את הרחוב מולכם מאשר להיות מודע בטעויות שאתם עושים. שום חתול לא מביא מזל רע, רק אתם אחראים על כול מה שקורה בחייכם, טוב או רע.

מזל אריה
היה לך חלום רע או רעד העין? אסטרולוגיה טוענת שיש לכם נטייה ברורה לחשוב שלילי ולתפקד כאילו בא אפוקליפסה. זו התנהגות חסרת אחראיות שבטוח תוביל לכישלון. וחבל, בי כני מזל אריה אמורים להיות זוהרים בכול מצב.

מזל בתולה
עלפי אסטרולוגיה, בני מזל בתולה הם אנשים אנליטיים ולא כדאי להם לקשר שום כישלון למוסג אמונות תפלות. מומלץ לבדוק היטב את הסיבות שהובילו לכישלון. אולי התפספס משהו, אולי לא הכול היה מאורגן כהלכה?

מזל מאזניים
אתם לא שורקים בבית כי זה מביא המזל רע מבחינת הכסף ואתם לא מתעלמים מהעניים שמבקשים חתיכת לכם כי אולי יום אחד תהיו במצבם. כשאר מדובר על אמונות תפלות, אתם שוקלים את הכול ולא לוקחים סיכונים.

מזל עקרב
אם יש אנשים שמאמינים במזל רע, אמונות תפלות, מזל טוב, הם רק בני מזל עקרב. עבורם, הכול מה שקורה בחיים קשור לגורל ויש להם תחושה שלפעמים אי אפשר להתעלם ממזל רע. אם הם פוגשים את משהו עם דלי ריק ביד, זה ברור שיהיה להם כישלון.

מזל קשת
אסטרולוגיה טוענת שבני מזל קשת מלאי דמיון ולכן הם חושבים מיד על משהו רע כאשר הם רואים ירח מלא או חתול שחור, לדוגמא. זה רק בגלל האופי הפסימי שלהם. שום חתול שחור לא יביא כישלון בקריירה או במבחן כול שהו, אלא רק לא מספיק מאמצים.




מזל גדי 
בני מזל גדי לא רוצים להקשיב לאף אחד ולכן, כאשר קורה להם משו רע הם חושבים מיד על אמונות תפלות או מאשימים את המזל הרע שלהם. זה ברור להם שחתול שחור שחצה את הרחוב יביא יום רע. הם לא חושבים לרגע שאולי הם בעצמם אשמים.

מזל דלי
בדרך כלל, אתם לא חושבים חיובי ולכן אתם רגישים מאד לאמונות תפלות. אם חתול שחור חוצה את הכביש מולכם, מיד אתם מתחילים לדמיין כול מיני תרחישים קודרים על מה יכול לקרות. נסו להיות חיוביים ורציונאליים.

מזל דגים
הדרך המהורהרת שלכם לראות את החיים יכולה להזיק לכם כשאר מדובר על אמונות תפלות. תפסיקו לחשוב הרבה מידי על מה יכול לקרות כאשר נשפך המלך על השולחן. תהיו מציאותיים ותחשבו חיובי.

[google1][facebook_like_button]


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

גלגל המזלות וגלגול המזלות
mandala_symbol על גלגול נשמות יש המון דעות, תיאוריות וויכוחים ולא רק עם המדע אשר פוסלת אפשרות זאת אלא גם ביהדות או קבלה או אסטרולוגיה יש דעות שונות. על פי תיאוריות מסוימות מבוססות בעיקרון של קארמה, חלק גדול של מיסטיקנים מאמינים שכל בן אדם עובר כמה שלבים של קיום

 

נומרולוגיה: תאריך הלידה והשפעתו לעתיד התינוק
children_horoscopeלפי תורת נומרולוגיה, לכל מספר יש משמעות או רטט אשר משפיע על הגורל עוד מהלידה. אסטרולוגים חושבים שהעובדה שנולדנו ביום מסוים, בחודש מסוים ובשעה מסוימת זה בכלל לא במקרה. חודש לידה יכול להשפיע

 

מבוא לאסטרולוגיה
astrologyאסטרולוגיה עוסקת במחקר של אירועים שלמעשה נראים אקראיים ובפועל מושפעים ממיקומים מסוימים של כדור הארץ, הירח, השמש ושאר כוכבי הלכת. כל הכוכבים משפיעים על מה שקורה בגלקסיה שלנו. אסטרולוגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה