web analytics
ראשי / מידע על אסטרולוגיה - הורוסקופ - מיסטיקה / השפעת הירח על הבריאות שלנו

השפעת הירח על הבריאות שלנו

עבור רוב האנשים, הירח הוא כוכב הגדול, תכשיט הלילה. אך כנראה שלירח יש השפעה משמעותית על חיינו. הרבה אנשים מושפעים על ידי הכוכב הגדול של הלילה, למרות שהם לא ממש מודעים לזה. זה כבר הוכח מדעי שהירח גורמת לגאות והגירת בעלי חיים מסוימים.
זה ברור שאם המיקום של הירח בשמיים גורם לתנועה של מסות ענקיות של מים, הירח ישפיע גם על גוף האדם, שמורכב בערך 60% ממים. כנראה שהירח לא משפיע באותה מידה על כול האנשים. הירח משפיע לפי השלבים שבהם הכוכב נמצא. כאן באתר אפשר לגלות איך הירח יכול להשפיע על בריאותכם. תנסו לנצל את כוחו המסתורי.

הירח גודל, התיאבון יורד

לא משנה איזה דיאטה אתם מעוניינים להתחיל, העיקר להתחיל בשלב של ירח חדש. זה יעזור לכם להסתגל מהר להרגלים תזונתיים חדשים ולהתפטר מההרגלי אכילה מזיקים ישנים. הירח מהלך בגדילה יוסיף לכם אנרגיה והתחושה של רעב יעלם הדרגתי.

ירח מלא מפריע לשינה

אם שמתם לב שאתם מתקשים להירדם, מתעוררים ללא סיבה בלילה או יש לכם סיוטים כשירח מתקרב לשלב ירח מלא, זה קורה לא באשמתכם. העובדה שירח מלא מפריע לשינה היא כר לא אמונה טפלה. יש לזה הסבר מדעי. חוקרים שוויצרים  הגיעו למסכנה שתהליך השינה משתנה לפי שלבי הירח.

בעיות כלי דם

הירח משפיע על כלי דם. בערבים עם ירח מלא יכולות להופיע בעיות בריאות שונות כמו התחושה של “רגליים כבדות”, ורידים בולטים, שבריריות נימים. כדי לטפל בתופעות, מומלץ ללבוש גרבי מרפא ולאכול מזון עשיר בוויטמינים  סי ואי, סלניום ואבץ, שמשפרים זרימת הדם ואלסטיות של הורידים.

ירח חדש מגן על הלב

מדעים גרמנים גילו שבשלושת הימים אחרי ירח חדש, המספר של מקרי התקף לב קטן באופן משמעותי. יתכן שהירח משפיע לטובה על הלב פעמיים בחודש, בשלבים ירח מלא וירח חדש, כאשר השמש והירח מיושרים והגרוויטאציה חזקה יותר.

ניקוי רעלים

דיאטה עם דגים וירקות מבושלים יכולה לעזור לנקות את הגוף מנוזלים רעילים בתקופה של ירח מלא. כנראה שבשלב זה הירח משפיע יותר על הנוזלים שבגוף, משפרת זרימת הדם ותפקוד הכבד והכליות.

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 25.04.24

עבורכם, הורוסקופ היום מצפה ליום מלא התלהבות ותוכניות לעתיד. כנראה שמישהו ייתן לכם רעיון עסקי …

מזל בתולה היום 25.04.24

אתם מנסים להתמודד עם כל מיני מצבים המשפיעים עליכם רגשית. לא תמיד מצליחים ולכם אתם …

מזל גדי היום 25.04.24

יש מצב שקרוב משפחה יבקש מכם סכום כסף  נכבד כהלוואה. מוטב לא לסרב ואם אין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה