web analytics
ראשי / יעל אבקסיס – מזל סרטן

יעל אבקסיס – מזל סרטן


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

יעל אבקסיס היא שחקנית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה מוערכת בישראל. היא בת מזל סרטן מפורסמת ואהובה. יעל אבקסיס נולדה ב-19 ביולי 1967 באשדוד, למשפחה ממוצא מרוקאית. היא ירשה את כישרונותיה מאימא שלה, ריימונד אבקסיס, זמרת ושחקנית. היא התחילה את הקריירה שלה כבר בגיל צעיר, 14, כשאר השתתפה בקמפיינים פרסום של חברות אופנה. בשנים 1991-1993, יעל אבקסיס שיחקה בכמה סרטים, ביניהם “עבור סשה” של אלקסנדר ארקדי, “סיפורי תל אביב”, הסרט קולנוע האמריקאי “זרים בלילה” ו”הירושה” של הבמאי הישראלי אמנון רובינשטיין.




בת מזל סרטן טיפוסית, יעל אבקסיס ידע לפתח את הקריירה לכיוונים שונים, לטובתה. בשנת 1993 היא עברה לטלוויזיה, הצטרפה לצוות מנחי ערוץ הילדים והפכה לאחד הדמויות הכי אהובות בתחום. בהמשך, היא שיחקה בסרטי טלוויזיה צרפתיים ובשנת 1999 השתתפה בסדרה הישראלית “שבתות וחגים”. בעקבות משחקה המוצלח היא זכתה בפרס “אופיר”,ב”פרס האקדמיה לטלוויזיה” ובפרס “מסך הזהב” עבור השחקנית הטובה ביותר.

יעל אבקסיס הייתה נשואה לשחקן הישראלי ליאור מילר ויש להם בן אחד. בין השנים 2004 – 2014 היה לה קשר רומנטי עם האיש עסקים רוני דואק וב-2015 נולד להם בן. בנוסף לפעילותה אמנותית, אבקסיס פעילה בעמותת “רוח נשים” אשר תומכת בנשים נפגעות אלימות.





 

מפורסמים בני מזל סרטן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה