web analytics
ראשי / לכל אחד יש כוכב משלו

לכל אחד יש כוכב משלו


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...




לכל אחד יש כוכב משלוהאם להאמין או לא לאסטרולוגיה, מזלות והורוסקופ? לשאלה זאת יש את התשובה הפשוטה ביותר: תלוי את מי שואלים.
גם לפני שהאינטרנט השתלט על החיים שלנו רבים חיפשו בעיתונים את החלק של האסטרולוגיה יומית. עורכי עיתונים עלו על הקונספט ורובם מפרסמים תחזית אסטרולוגית יומית או שבועית בעיתון שלהם.ישנם אנשים אשר מאמינים למה שכתוב בהורוסקופ בצורה כמעט עיוורת, וישנם אנשים שהם ספקנים יותר אשר טוענים שהמידע אשר ניתן באותם מדורים של אסטרולוגיה יכולים להשתמע במגוון רחב של קונספירציות ולכן הם רק נראים למראית עין כנכונים.באופן כללי, אפילו האנשים שמאמינים בנושא של אסטרולוגיה או מזלות יעידו שהסיכוי שאנשים רבים אשר נושאים את אותו המזל יהיו בעלי תכונות ואופי זהה בצורה מוחלטת – זוהי בעצם הטענה של האסטרולוגיה אשר מחלקת את כל האנשים בעולם לשתיים עשרה קבוצות (מזלות) אשר כל קבוצה חולקת בצורה לא הגיונית עתיד זהה לחלוטין.




על מנת להבין את התחום של האסטרולוגיה לעומק, ולא לשפוט אותו על פי הרושם שמתקבל חייבים להיכנס אל עומק העניין ולהבין את הבסיס שממנו בנויה האסטרולוגיה. כמו בכל תורה הקיימת כיום, לאסטרולוגיה יש זרמים ושבילים שונים אשר שונים זה מזה אך בבסיס שלהם הם זהים ומתפצלים רק אחריו. הבסיס הוא פשוט יחסית וממנו בעצם מבסיסים את התכונות אשר מאפיינות כל מזל ומזל על פי ההורוסקופ. האסטרולוגיה מושפעת מעשרה כוכבים סך הכל אשר נמצאים ברחבי הגלקסיה ובאמצעות תאריך הלידה (שממנו בעצם מגיע המזל) של כל בן אדם ניתן לציין איזה מאותם עשרה כוכבים שולט או משפיע על אותו בן אדם ועל בני המזל שלו.ההשפעה של הכוכבים על המזלות הינה מורכבת ולא ניתן להסבר בצורה ברורה, אבל באופן שטחי למזלות שיש בתוכם יותר משלושה כוכבים מתוך אותם עשרה עליהם מתבססת האסטרולוגיה המזל יהיה דומיננטי ומורגש יותר במפה האסטרולוגית.

אבל יכול להיות מצב בו מספר הכוכבים באותו מזל יהיה נמוך והסיכוי שהוא ישפיע על התכונות שלו ויכתיב את האופי שלנו יהיו נמוכים ואפילו לא מורגשים במהלך הפעילות היומיומית שלנו.לכן הטענה שהאסטרולוגיה או המזל אליו אתם משתייכים על פי תאריך הלידה שלכם איננו מתאים לכם, היא טענה אשר לא בהכרח נכונה. יכול להיות שעל פי תאריך הלידה שלכם, התכונות אשר דומיננטיות אצלכם הם בכלל תכונות של מזל אחר. על מנת למנוע אפשרות כזאת הדרך הטובה ביותר היא לפנות אל איש מקצוע בדמות של אסטרולוג אשר יכין עבורכם מפה אסטרולוגית אשר תתאפיין בתאריך הלידה שלכם – ובאמצעות אותה מפה אסטרולוגית יהיה ניתן למצוא ולהצביע על התכונות אשר דומיננטיות בכם באופן אישי ולא במזל שלכם.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה