web analytics
ראשי / מדונה – Madonna – מזל אריה

מדונה – Madonna – מזל אריה

מדונה אסתר לואיז צ’יקונה ( Madonna ), בשם הבמה מדונה, היא כנראה הבת מזל אריה הכי מפורסמת מכול גלגל המזלות. היא נולדה ב-16 באוגוסט 1958. מדונה היא זמרת מפורסמת ומוערכת בכול העולם, מלחינה, מפיקה, שחקנית אמריקאית. היא אחד הזמרות היצירתיות ביותר, אשר כול כמה שנים ממציאה מחדש את עצמה ואת המוזיקה שלה. היא נחשבת כ”מלכת מוזיקה פופ”, בזכות הלהיטים ואלבומים מוצלחים שהיא הוציאה במשך השנים וגם בגלל השפעתה על אמנים אחרים מכול העולם.

מדונה התחילה את הקריירה שלה בשנת 1982 כאשר חתמה את החוזה הראשון שלה עם חברת בת של הענק וורנר ברוס. ב-1983 היא הוציאה את האלבום הראשון שלה, “מדונה” שזכה להצלחה בינלאומית גדולה.
היא כתבה את רוב השירים של הלבום. הרבה מהם הגיעו למקום הראשון של המצעדים מכול העולם. מדינה פלרטטה גם עם קולנוע. עבור תפקידה בסרט “אוויטה”, היא זכתה בפרס “גלובוס הזהב” ( 1996 ). אם מחפשים הורדת שירים מיוטיוב תמצאו עשרות להטים של מדונה מהיפים והמוכרים ביותר.

מדונה מכרה יותר מ-300 מיליון אלבומים בכול העולם והיא נחשבת כזמרת סולו הכי מצליחה בהיסטוריה. אומנם היא עוררה ביקורות וסקנדלים, אך היא הצליחה לבנות דמות של אמנית ואשת עסקים חזקה ומוערכת. ההון עצמי שלה מוערך
ל-800 מיליון דולר והיא תורמת סכומים נכבדים למען החברה ומטרות הומניטאריות. היא הייתה נשואה לשחקן האמריקאי שון פן ולבמאי הבריטי גיא ריצ’י. יש לה ארבע ילדים, שתיים מאומצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה