web analytics
ראשי / מזל בתולה – הורוסקופ 2016

מזל בתולה – הורוסקופ 2016

מזל בתולה - הורוסקופ 2016על פי הורוסקופ 2016 מזל בתולה, כול מה היה נראה בלתי ניתן להשגה ב-2015 הופך למשהו שכבר ניתן להשיג. למי שמחפש דירה להשקעה או מגורים יש סיכוי גדול להשיג את החלום, במיוחד במחצית הראשונה של השנה, כאשר הכוכבים יופיטר, אוראנוס ושבתאי משפיעים חזק לטובה. בכול זאת, יתכן כמה קונפליקטים עם ההורים או קרובי משפחה. למרות שבני מזל בתולה ינסו וישתדלו לתמוך ולעודד את כולם, סביר להניח שלא כולם יהיו מרוצים. הורוסקופ שנתי 2016 מצפה לשיפור קל ביחסים הרומנטיים או עם בני המשפחה במחצית השנייה.

קריירה וכסף  
לבני מזל בתולה יש תחזית אסטרולוגית שנתית חיובית שמצפה לשיתוף פעולה חדש או הזדמנויות להשתתף בפרויקטים חדשים בצוות מובחר, עם הנחיות מורחבות. כנראה שבשנת 2016, בני מזל בתולה יהיו מלאי אנרגיה חיובית ויצירתית, מה שיעזור להם מאד בכול יוזמה. מחצית הראשונה של השנה יכולה להיות די קשה, מלאת יעדים ומטרות, עומס ולחצים, שינויים ארגונים. הורוסקופ 2016 מציין הזדמנות עסקית גדולה או אפשרות להפוך תחביב ליוזמה עסקית אחרי 11 לאוגוסט. למי שיש לו כבר עסקים או עובד באופן עצמאי יש סיכוי להרחיב את הפעילות. למי שהשתעמם במקום העבודה הנוכחית מומלץ ללכת לקורסים או לעשות הסבה מקצועית, לחפש תחומים אחרים.

אהבה   
אסטרולוגיה שנתית 2016 מצפה לשנה חשובה בתחום היחסים הסנטימנטאליים, די מורכבת ומלאת אתגרים. כנראה שבני מזל בתולה יהיו יותר בוגרים ואחראיים, יעריכו יותר יציבות ושלווה מאשר פיתויים וחוויות רומנטיות מזדמנות. מחצית הראשונה צפויה להיות החשובה ביותר, כאשר  אפשר לבסס יחס רומנטי קיים או להחליט לאיזה כיוון ללכת. ילידים המבוגרים יותר צפויים לעורר את היחסים הסנטימנטאליים, בזכות גישה אחרת, יותר אכפתית ותומכת.  

בריאות
שנת 2016 צפויה להיות מלאת עומס ולכן מומלץ לשים לב לסימנים שהגוף משדר. כדאי לשים לב למערכת עצבים, שיכולה להיות רגישה במיוחד. הורוסקופ 2016 כולל הזהרה לגבי בלוטת יותרת הכליה, שאחראית על הרבה תפקודים בגוף האדם. תזונה נכונה, מנוחה ופעילות גופנית יכולים להקטין את הסיכונים לסבול מכול מיני מחלות קשורות אליה, כמו דיכאון, לדוגמא.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 4,740 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה