web analytics
ראשי / מזל בתולה התאמת מזלות

מזל בתולה התאמת מזלות


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...












 

מזל בתולה: התאמת מזלותהתאמה בין מזלות מומלצת עבור מזל בתולה:
שור, בתולה וגדי

בתולה ושור הם סמלים של אדמה ולכן יתכן ביניהם קשר רומנטי מאושר, התאמת מזלותטובה ונשואים יציבים ורציניים. וזה מפני שלשניהם יש אותם מטרות, אוהבים אותם דברים. מאד פרגמאטיים, עם רגליים על הקרקע, שניהם רוצים לבנות עתיד בטוח, בלי הרפתקאות וניסיונות כושלים.
הקשר הרומנטי בין בני מזל בתולה וסרטן יכול להצליח גם, מפני שיליד מזל סרטן הוא לא סמל דומיננטי, מה שמתאים לבן מזל בתולה. והוא יודע לעודד אותו, לפנק אותו, לקנות לו מתנות מפנקות, לגרום לה להרגיש חשוב. מזל סרטן חסכני לכיוון קמצנות, הוא לא יגרום אף פעם לדאגות כספיות. בני המזלות בתולה וגדי יכולים גם להסתדר מעולה כי שניהם פרפקציוניסטים, חושבים באותה צורה, אוהבים לחסוך ואוהבים אותם בילויים.

 

מזל טלה: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל טלה
בן מזל בתולה מחושב ורגיש, חי יותר נפשי מאשר פיזי, מוכן תמיד לתרום ולתמוך, מה שמתאים מאד לבן מזל טלה. יליד מזל טלה הוא הסמל הכי פעיל של גלגל המזלות והוא לא אוהב להישאר הרבה מידי זמן באותו מקום. לבני שני המזלות יש אותם תחביבים והרגלים, ולכן אסטרולוגיה צופה שיש בניהם התאמת מזלות די טובה. רק שיכול  להיות שבן מזל טלה לא יאהב את הביקורות של יליד מזל בתולה. אך עם קצת מאמץ, שניהם יכולים להיות מאד מאושרים ביחד.

מזל שור: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל שור
על פי אסטרולוגיה, לא צפויים חילופי דעות משמעותיות בין ילידי המזלות שור ובתולה. לבני שני המזלות יש אופי מעשי, חשובות לוגי וכשרון יוצא דופן בתחום הפיננסי. בן מזל שור זקוק לתשומת לב ויליד מזל בתולה אוהב לדאוג. שניהם אוהבים בית, משפחה וילדים, זה החלק העיקרי של חייהם. לכן, אפשר להגיד שיש התאמת מזלות מצוינת בין ילידי המזלות שור ובתולה. אך לכל זוג צפויות גם בעיות. הנטייה של בן מזל בתולה להביא ביקורות יכול להציק מאד לבן מזל שור.

מזל תאומים: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל תאומים
יליד מזל בתולה יכול להתאהב מבן מזל תאומים בגלל הגישה אחראית שלו, אשר נותנת לו ביטחון והרגשה שהוא אהוב באמת. אך במשך הזמן, בן מזל בתולה לא מסוגל להתגמש מספיק לדרישות של יליד מזל תאומים, אשר נמרץ מדי ואוהב שינוים. מבחינת הכספים, בני שני המזלות יכולים להסתדר אך כול אחד יכול לראות ולחפש דרך אחרת להשיג רמת חיים מספקת. בן מזל תאומים יכול לחשוב שיליד מזל בתולה פרפקציוניסט מדי. על פי אסטרולוגיה זה לא קשר מומלץ.

מזל סרטן: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל סרטן
יליד מזל סרטן יכול להרשים את בן מזל בתולה, במיוחד בגלל החוכמה וההיגיון שלו. והוא אוהב בית ומשפחה, מה שיכול לתת את הביטחון שבן מזל בתולה זקוק לו, את ההרגשה שהוא אהוב ביותר. אך לבן מזל סרטן יהיה קשה להתמודד עם הביקורות שיליד מזל בתולה מביא לו. אחד הבעיות הגדולות של בני שני המזלות היא שלשניהם איכפת הרבה מדי מכל דבר. לכל אחד יש נטייה “לחנוך” את השני עם הדאגות שלו ולכן, על פי הורוסקופ, מדובר על התאמת מזלות פחות מוצלחת.

מזל אריה: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל אריה
האופי של יליד מזל בתולה הוא לא בדיוק מה שצריך בן מזל אריה. יכול להיות שבהתחלה, בן מזל אריה יתאהב מיליד מזל בתולה במיוחד בגלל הצורך לקבל מחמאות והיליד מזל בתולה יתרשם מאד מהאופי החזק של אריה ויחמיא לו כל הזמן. כנראה שבהתחלה, יליד מזל בתולה יחשוב שבן מזל אריה זקוק לעזרה שלו ולכן יחשוב גם שהם מתאימים. אל מהר מאד יגלה שטעה. בין ילידי שני המזלות יתכן חילופי דעות מבחינת הכסף. בן מזל אריה אוהב לבזבז ויליד מזל בתולה מאד מחושב ומעוניין לבנות עתיד בטוח. לא ממש התאמת מזלות טובה.

מזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל בתולה
שני בני הזוג פרפקציוניסטים, אידיאליסטים, מציאותיים, יש לכם אותו חזון לגבי החיים ואותה מטרה לגבי הכסף. אך יש להם גם תכונה אחת משותפת אשר יכולה להפריד ביניהם: שניהם מאד ביקורתיים. על פי הורוסקופ צפויים חילופי דעות סוערות אם יש להם אותה קריירה. אם לא, הביקורות יכולות להיות בונות. ילידי מזל בתולה מאד דיקנים, הגיוניים, מקפידים על כול פרט. על פי הורוסקופ, יש התאמת מזלות טובה אשר יכולה להוביל לקשר רומנטי יציב לאורך זמן אם יש אהבה וכול אחד יכול להתפשר.

מזל מאזניים: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל מאזניים
לבן מזל מאזניים יש כל התכונות שיליד מזל בתולה מעריכה מאד: הוא בעל קסם אישי, מלא מרץ, רומנטי, חברותי. בגלל זה, בן מזל בתולה יכול להתאהב בקלות מיליד מזל מאזניים. בסופו של דבר, בן מזל בתולה יבין שהתאהב מהבן אדם לא מתאים, כי יש ביניהם הרבה מידי הבדלים. בן מזל בתולה מאד מחושב ומציאותי לאומת יליד מזל מאזניים אשר אימפולסיבי וסנטימנטאלי. כול ביקורת רק ירחיק את יליד מזל מאזניים אשר יעזוב מהר כדי לחפש את מישהו יותר מתאים.

מזל עקרב: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל עקרב
בני שני המזלות מאד ביקורתיים, כאשר בעצם הם שונאים לקבל ביקורות. כאשר בן מזל בתולה מקבל ביקורות, הוא נהיה לחוץ ועצבני. יליד מזל עקרב מעדיף לסגת ולשמור על שתיקה, אך היא לא שוכח וגם לא סולח. בן מזל עקרב רגיש, קל לפגוע בו, יש לו אופי מורכב שליליד מזל בתולה קשה להבין. יתכן שבן מזל עקרב זקוק לתמיכה שיליד מזל בתולה יכול להציע לו אך מצד שני, הוא הרבה מדי גאה כדי להיות מודע בזה ולא יעריך כהלכה את העזרה. במקרה הזה אין התאמה בין מזלות אידיאלית.

מזל קשת: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל קשת
בדרך כלל, לבן מזל בתולה אין אופי קנאי אך בן מזל קשת יכול לתת לו את כול הסיבות כדי לקנא. הוא אוהב מאד את החופש עצמי וקשה לו להסתגל לחיים משותפים אם מגבלות מסוימות. יליד מזל קשת חושב שאהבה זה לא שתלטנות ולכן הוא לא מסכים להיות צמוד רק לבית ולבן/בת זוגו. יליד מזל בתולה מעדיף לתכנן בקפדנות את העתיד ואת הכסף. עבור בן מזל קשת, זה נושא שולי ומעצבן. שניהם אוהבים לנסוע וזה יכול לקרב ביניהם, אך רק זמני. לכן, על פי אסטרולוגיה, במקרה הזה אין התאמה בין מזלות טובה.

מזל גדי: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל גדי
אסטרולוגיה צופה שבגלל הרבה תכונות משותפות, האהבה מתחילת הקשר בין בני המזלות בתולה וגדי יכול להפוך לקשר חזק ויציב לאורך זמן. כול אחד יכול להצליח מאד בקריירה כי השני יתמוך בו מכל הלב. כול אחד יודע כמה חשוב להתקדם בחיים ובמהלך הקשר יעזרו תמיד אחד לשני. ליליד מזל גדי יש נטייה לדיכאון ופסימיות אך הכושר להסתגל של יליד מזל בתולה יעזור לו להתגבר ולהמשיך להתאמץ. שניהם נאמנים, מעריכים אותם דברים, מחפשים יציבות כלכלי וביתי. בקיצור, יש ביניהם התאמת מזלות מושלמת.

מזל דלי: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל דלי
על פי אסטרולוגיה אין התאמת מזלות טובה במקרה הזה. יליד מזל דלי חי בעננים והרצון של יליד מזל בתולה להביא אותו למציאות יכול רק להרגיז אותו. מצד שני, הם יכולים להסתדר ביחד כי לכל אחד יש מה שחסר לשני. הם יכולים להסתגל וללמוד אחד מהשני את כול מה שצריך כדי להצליח בחיים הסנטימנטאליים ומקצועיים. יליד מזל בתולה מאד מאורגן ומציאותי אך בן מזל דלי שונא שיגרה ויכול להשתעמם. מצד שני, הוא מעריך את התכונות של יליד מזל בתולה. אך זה לא מספיק כדי שהקשר ביניהם יהיה מוצלח.

מזל דגים: התאמת מזלותמזל בתולה: התאמת מזלותמזל בתולה עם מזל דגים
יליד מזל דגים מאד אינטואיטיבי וזה יכול לעזור לו להסתדר טוב מאד עם בן מזל בתולה, לפחות תקופה מסוימת. מצד שני, בן מזל דגים לא יכול לסבול לאורך זמן את חלק הביקורתי וקר שיש באופי של יליד בתולה. יליד מזל דגים לא מסוגל לטפל בעניינים כספיים. הכסף מחליק לו בין האצבעות בדיוק כמו מים. לכן, יליד מזל בתולה, מחושב וחסכוני חייב לטפל בעניינים פיננסים כדי לא להגיע לפשיטת רגל. כאשר בן מזל דגים הוא גבר, זה יכול להיות מדכא.

 

התאמה בין מזלות לא מומלצת עבור בתולה :
כדאי להיזהר מבני המזל קשת

attentionבני מזל טלה הם אנשים מאד פעילים אשר רוצים תמיד למשוך תשומת לב. בניגוד לזה, בתולה שקטה, דיסקרטית, ואפילו ביישנית. בתולה לא אוהבת לעשות רעש, היא הולכת ומשיגה את המטרות בלי אפילו שאחרים ירגישו את נוכחותה. לכן, בעיני הבתולה, מזל טלה יכול להראות אלים מדי ובלי סבלנות. והכי הרבה יכול להפריע את חוסר יכולת שלו להקשיב. אם אתם כבר נמצאים בקשר עם בן מזל טלה, הכי הרבה יכול לעזור אם אתם עושים מאמצים כדי להכיר היטב אחד את השני. יתכן שבהתחלה מזל בתולה תראה רק את החסרונות, אך מזל טלה יכול ללמד אותה להיות ספונטאנית ולקחת את החיים יותר בקלות. 

 

התאמת מזלות: איזה מזל מתאים ביותר לקשר רומנטי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה