web analytics
ראשי / מזל בתולה נשים: איך לשנות סגנון חיים

מזל בתולה נשים: איך לשנות סגנון חיים

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 




Zodiac Virgo Womanאישה בת מזל בתולה  תנסי להירגע. בדרך כלל, אישה בת מזל בתולה היא טיפוס עצבני. תנסי לחפש דרכים מקוריים לעשות את זה ולהצליח. את יכולה לנסות יוגה, ספורט שאת אוהבת. את יכולה גם לנסות להוציא לפועל תחביב, להירשם לקורס וללמוד משהו חדש ולשפר את ידע קיים. ובערב, לפני שינה, לעשות בנחת אמבטיה חמה, מלאת קצף מבושם.

תתחילי לקחת ויטמינים. אסטרולוגיה אומרת שהויטמינים מאד חשובים עבור אישה בת מזל בתולה. אם את לא אוכלת מספיק פירות וירקות, הבריאות שלך תסבול ותתחילי להרגיש יותר ויותר חלשה ועייפה. הויטמינים יכולים להיות תוספת תזונתית שהגוף שלך זקוק כדי שתרגישי יותר רעננה, מלאת מרץ ושמחה.

תנסי לשנות את הגישה כלפי האנשים מסביבתך. תהיי פחות ביקורתית, תנסי להשתמש במילים פחות כבדות, במילים מרגיעות וידידותיות. על פי אסטרולוגיה, יכול להיות שבני המשפחה יהיו מופתעים לטובה מהשינוי וישתפו פעולה הרבה יותר. החברים יחפשו אותך יותר וייהנו כול רגע מהפגישות איתך. תתחילי להיות יותר נדיבה, קודם כול עם עצמך. הכסף עשוי כדי להתבזבז. לא צריך להגזים עם בגדים ובשמים יקרים, אך כדאי לך לצאת לשופינג מידי פעם ולפנק את עצמך עם משהו שאת מאד אוהבת.

 

 

לנשים בלבד: איך לשנות סגנון חיים לפי המזל

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה