web analytics
ראשי / מזל דגים הורוסקופ תשע”ו

מזל דגים הורוסקופ תשע”ו

מזל דגים הורוסקופ תשע"ועל פי הורוסקופ תשע”ו, לבני מזל דגים צפויה שנה מוצלחת במיוחד בתחום הסנטימנטאלי. אך גם בתחום המקצועי יש סימנים טובים. מי שעובד באופן עצמאי יוכל ליזום פרויקט חדש בזכות שיתוף פעולה עסקית חדשה. לשכירים צפויים הזדמנויות להוכיח את עצמם, להתפתח, ללמוד דברים חדשים, לצאת להשתלמויות. השנה, בני מזל דלי יהיו מעוניים יותר מתמיד לעשות סדר בחיים הפרופסיונאליים ולכן יהיו מוכנים לכול מאמץ כדי להצליח.

אסטרולוגיה תשע”ו צופה גם לקונפליקטים, במיוחד בגלל קולגות שמנסים להתקדם מהר בלי להתאמץ בהתאם ואשר מנסים להתפטר מהעבודה “השחורה”. מומלץ להיות דיפלומאטי ולעבוד באופן מתמיד. המנהלים יבינו למי מגיע קידום ולמי לא. הורוסקופ שנתי תשע”ו מצפה למצב הפיננסי לא יציב ולכן מומלץ לשקול היטב כול הוצאה גדולה.

 

השנה, תחום האהבה הוא תחום רגיש. מפני שהם יהיו עסוקים בקריירה, יש סיכון שבני מזל דלי רווקים יהיו פחות פחותים ליחסים סנטימנטאליים יציבים שדורשים מאמצים. אסטרולוגיה לשנת תשע”ו מצפה לפחות התלהבות לגבי יחסים חדשים. כנראה שילידי מזל דלי יעדיפו חוויות רומנטיות ללא התחייבויות. הילידים שכבר נשואים ידאגו יותר לבני הזוג ולילדים, במיוחד במחצית הראשונה של השנה. על פי הורוסקופ תשע”ו יש סיכוי לחופשה משפחתית אשר תחזק את הקשר ביניהם.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,524 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה