web analytics
ראשי / מזל דגים – הורוסקופ 2016

מזל דגים – הורוסקופ 2016

מזל דגים - הורוסקופ 2016לבני מזל דגים יש הורוסקופ 2016 מלא סימנים טובים בתחום היחסים. כנראה שבשנה הבאה הם ישימו דגש בשיפור היחסים עם המנהלים, ההורים, חברים ובני הזוג. הילידים שיש להם קשר רומנטי כבר כמה זמן ירצו לעבור לגור ביחד, לצאת לחופשה רומנטית, לקחת ברצינות את כול ההתחייבויות, לעזוב בצד את היציאות עם החברים או פיתוים וחוויות אחרים. אסטרולוגיה שנתית טוענת שב-2016, האהבה תהיה מקור לאנרגיה חיובית והשראה. בתחום הכסף, שנת 2016 צפויה להיות אחת הטובות ביותר. בנוסף לכמה זעזועים פיננסים, אמורים להתקבל סכומים נכבדים כבונוס, ירושה, או תמיכה משפחתית.

קריירה וכסף  
הורוסקופ שנתי 2016 מציין שלכוכב שבתאי צפויה השפעה חזקה על הקריירה של בני מזל דגים. הם יכולים להגיע לפסגה בתנאי שיקבעו לעצמם מטרות ברורות ויעבדו קשה עבורם. הילידים צריכים להיות יותר מאורגנים, לכבד נהלים, לקחת אחראיות. יתכן פרויקטים חדשים מעבר לשעות העבודה הרגילות. למי שחשוב להתקדם ויעשה מזה עדיפות הראשונה, יש סיכוי גדול להצליח. אסטרולוגיה שנתית 2016 צופה לקידום בתנאי שבני מזל דגים ירצו את זה מכול הלב ויעשו את כול המאמצים הנדרשים. מצב הפיננסי יכול להיות לא יציב, במיוחד במחצית הראשונה של השנה. בהמשך, יש סיכוי לקבלת כסף כפיצויים, תגמול, תמיכה משפחתית, מה שיאזן משמעותי את החשבון הבנק. על פי הורוסקופ 2016, לא מומלצות השקעות בבורסה, במיוחד ספקולטיביות. השקעה בלימודים יכולה להיות הרבה יותר רווחית.

אהבה
לפי תחזית אסטרולוגית שנתית 2016, האהבה נמצאת בתהליך התפתחות שימשך גם בשנה הבאה. בני מזל דגים אמורים להתבגר מבחינת סנטימנטאלית, ללמוד מכישלונות או חוויות אישיים או של החברים. יש מצב שהיחסים עם החברים יהיו פחות חשובים והילידים יתפנו למען הילדים או הבן או בת זוג. המצב הנוכחי דורש יציבות, התחייבות ולנטוש את האשליות. צפויים כול מיני פיתויים במקום העבודה אך כנראה שבני מזל דגים ידעו להתמודד בכבוד. החל מחודש יולי אמורים להופיע בעיות בזוגיות בגלל העומס בעבודה.

בריאות
הורוסקופ 2016 מצפה לבריאות מעולה. בני מזל דגים יהיו בכושר גופני ואינטלקטואלי מצוין אך הם לא צריכים לשכוח שהם לא רובוטים שיכולים לעבוד ללא הפסקה. בתקופה שבין החודשים אפריל עד ספטמבר יכולים להופיע בעיות אמוציונאליות, עייפות כרונית או עליה במשקל.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 5,674 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה