web analytics
ראשי / הורוסקופ שנתי 2017 / מזל דגים – הורוסקופ 2017

מזל דגים – הורוסקופ 2017

מזל דגים - הורוסקופ 2017עבור בני מזל דגים, אסטרולוגיה שנת 2017 מצפה לקריירה ותחום הפיננסי בראש רשימת סדר עדיפויות.
מצב הכספי ימשיך לגרום לכאבי ראש ויתכן שהילידים לא יוכלו גם השנה להרשות לעצמם טיול ארוך ליבשת אחרת שמתכננים כבר הרבה זמן. כבר בתחילת השנה יש מצב שחבר יקר יבקש תמיכה כספית שאי אפשר לסרב. והכול יבוא על חשבון ויתורים אחרים. מי שחולם על לימודים בחו”ל או נסיעה יבין מהר שהחלום לא יוכל להתגשם בלי תמיכה מההורים או הלוואה לטווח ארוך מהבנק. כדאי מאד לשקול מחדש כול תוכנית ולהתאים אותו ליכולות הפיננסיות. הורוסקופ 2017 מצפה לשנה טובה בתנאי שבני מזל דלי יהיו מחושבים ומציאותיים.

קריירה וכסף

כנראה שאלה התחומים החשובים ביותר בשנת 2017 עבור בני מזל דגים. יש להם הורוסקופ שנתי עם סימנים מעורבים שמצפה לחוסר יציבות כלכלים ולצורך לחסוך ולהקטין את ההוצאות, לפחות במחצית הראשונה של השנה. כבר בתחילת השנה צפויה הזדמנות ליזום משהו באופן פרטי אך לא כדאי לעזוב מקום עבודה אלא לנסות לעבוד במקביל לפחות תקופה מסוימת.
בחודש אפריל צפויות הוצאות גדולות, אולי תשלום עבור לימודים או הסבה מקצועית. על פי אסטרולוגיה שנתית, חודש ספטמבר אמור להיות מאד עמוס מבחינת עבודה. כדאי מאד לעבוד בצוות, לחלק משימות ולשתף פעולה עם גורמים חיצוניים שיכולים לתרום גם ידע. בזנת 2017 לא צפוי קידום משמעותי וגם לא שיפור משמעותי ברמת חיים. אך גם לא צפויים זעזועים כמו פיטורים או הפסדים בבורסה. אמורה להיות שנה שקטה וטובה כדי לבסס תוכניות צעד אחרי צעד, בלי לפספס פרטים חשובים.

אהבה ומשפחה

אסטרולוגיה שנת 2017 מצביעה את אביב כתקופה הכי פורייה ביחסים הסנטימנטאליים. הזוגות הותיקים ייהנו מטיולים רומנטיים וכיפים שיעוררו את התשוקה. קיים אפשרות לחוויות חדשות, אולי טיול למקום שעדיין לא הייתם ביחד, מעבר דירה או החלטה ללמוד משהו ביחד, לא בהיכרך קשור למקצוע אלא יותר סביר קשור לתחביב משותף. בחודשי סתיו יתכן יותר מודעות למצב הפיננסי ויש סיכון לקונפליקטים קטנים שיסתיימו מהר בזכות שיתוף פעולה כדי לתקן את המצב.
כנראה שהזוגות שלא יצליחו להבין את הצורך לחסוך ולעבוד ביחד עבור מטרות משותפות ייפרדו עד סוף השנה. לבני מזל דגים מחפשים בן או בת זוג יש הורוסקופ שנתי מאד אופטימי. אמורות להיות הרבה הזדמנויות להכיר את מישהו מתאים בחודשים מארץ ואפריל. כנראה שהילידים ישתדלו מאד לפתח קשר רומנטי רציני אך רק חלק מהם יחזיקו מעמד עד סוף השנה כי הקריירה חשובה הרבה יותר עבורם.  

מצב הבריאות

מי שמאמין בסימני אסטרולוגיה שנתית אמור לדאוג יותר לעצמו במהלך שנה הבאה. אם בני מזל דגים לא יעשו כלום כדי להתחזק גופני ונפשי, יש סיכון לשינוים שיכולים להשפיע על הבריאות שלהם. בתחילת השנה הם יהיו מלאי מרץ אך כבר במהלך חודש פברואר יש סיכון להתקררות, מיגרנות, ראומטיזם. בחודש אפריל כדאי מאד לשים לב למאכלים. מומלץ לוותר על המזון המעובד ולעבור לירקות ופירות טריים. אולי כדאי לבקר דיאטנית, שיכולה להמליץ את תזונה הכי מתאימה. בחודשים אוגוסט וספטמבר יש סיכון לעייפות, מה שיכול לגרום לחוסר יכולת להתאמץ או אפילו לבלות. על פי הורוסקופ שנתי 2017, רוב הבעיות בריאות תלויות בסגנון חיים. 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 4,344 גולשים

nostradamus נבואות המיסטיקנים לשנת 2017

תחזית נומרולוגית לשנת 2017
המזלות שימצאו אהבה ב-2017

מזלות שיש להם סיכוי להתחתן ב-2017
המזלות שירוויחו הרבה כסף ב-2017

ארבע המזלות שיצליחו בגדול ב-2017
תחזית 2017 לפי המסורת פנג שואי
הנבואות של נוסטרדמוס לשנת 2017
נבואות מדאיגות בגיאופוליטיקה לשנת 2017

הורוסקופ 2017

 

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 20.04.24

אתם אמורים להתחיל את היום עם הרבה אנרגיה חיובית ומלאי שמחה. אסטרולוגיה יומית ממליצה לכם …

מזל בתולה היום 20.04.24

זהירות רבה למה שאתם אומרים במהלך היום. הורוסקופ יומי טוען שלרוב אתם נוטים להעביר מידע …

מזל גדי היום 20.04.24

אל תצפו שבחיים הכול יכול להיות רק לבן או שחור. החיים מלאים בגוונים אחרים ואתם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה