web analytics
ראשי / מזל מאזניים – הורוסקופ אהבה 2016

מזל מאזניים – הורוסקופ אהבה 2016

מזל מאזניים - הורוסקופ אהבה 2016לבני מזל מאזניים יש הורוסקופ אהבה 2016 אופטימי. החל מחודש ספטמבר, השפעת כוכב יופיטר תגרום לשינויים משמעותיים בחייהם.
לא כול השינויים יתקבלו בקלות, כנראה שיהיו ילידים אשר יתנגדו לכול שינוי וינסו לשמור על מצב קיים. אך בסופו של דבר, הם יצטרכו להתגמש ולהסתגל, כי הכול צפוי להיות לטובתם. בזוגיות שקיימת כבר כמה זמן צפוי משבר רציני בחודש ספטמבר, כאשר בני הזוג של הילידי מזל מאזניים יאשימו אותם שהם חושבים רק על עצמם במקום לפעול לטובת הקשר. זה יכול להיות נכון רק חלקי, כי בדרך כלל, בני מזל מאזניים הם אנשי משפחה אשר דואגים לאהוביהם.

הורוסקופ אהבה שנתי כולל סימנים חיוביים שמשקפים יכולת להתגבר בקלות על כול משבר סנטימנטאלי. הרווקים יהיו קרוב מתמיד מאהבה חייהם. יש סיכוי שהם יכירו את מישהו מתאים במסיבה או דרך החברים. אסטרולוגיה שנתית טוענת שלכול סיפור אהבה שיתחיל בשנת 2016 יש סיכוי גדול שיהפוך לקשר רומנטי אמין ומאושר לטווח ארוך.
בני מזל מאזניים שנמצאים כבר בזוגיות אך הם לא בטוחים שמצאו את אהבת חייהם אמורים להיזהר. יש להם הורוסקופ אהבה שצופה לסיום יחס כזה, אך כנראה שעבור הרוב יהיה לטובתם.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,625 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה