web analytics
ראשי / מזל מאזניים הורוסקופ תשע”ו

מזל מאזניים הורוסקופ תשע”ו

מזל מאזניים הורוסקופ תשע"והורוסקופ  תשע”ו צופה לשינוי מפתיע בחיים של בני מזל מאזניים. יש סיכוי גדול להחליף תפקיד או מקום עבודה. במחצית השנייה של השנה צפוי מזל בתחום הפיננסי. כנראה שיהיו הזדמנויות להרוויח כסף נוסף. יש סיכוי להצעה לעבודה נוספת או לשיתוף פעולה עסקית. אסטרולוגיה לשנת תשע”ו מציינת כמה תחומים שיהיו מאד חשובים עבורם: לימודים וקריירה, נסיעות, משפחה ואהבה. למרות שבדרך כלל חסר להם ביטחון עצמי, השנה כוכב יופיטר יעזור לבני מזל מאזניים להיות יותר החלטיים ולהגיע להישגים חשובים.

 

 

 

 

צפויות נסיעות קצרות, הרוב בענייני עבודה אך לפי הורוסקופ תשע”ו יש אפשרות גם לטיול לחו”ל, אולי סוף שבוע באחד הבירות אירופיות. במקום העבודה צפויים קונפליקטים בגלל אנשים לא ישרים, שמנסים להשיג קידום בכול מחיר. מומלץ ליזהר מהם ולנסות לבנות תדמית סולידי ואמין.

מבחינת אהבה צפויה שנה עם עליות וירודות. הורוסקופ שנתי תשע”ו כולל סימנים אופטימיים במיוחד במחצית השנייה של השנה. צפויות חוויות מעניינות אך גם רגעים כאשר ילידי מזל מאזניים ירגישו שמאבדים שליטה. כנראה שבעיות שלא טופלו בזמן הצטברו וכבר אין דרך אחרת מאשר לפתור אותם. יש מצב שבני מזל תאומים יתחילו את שנת תשע”ו מלאי רצון לעשות סדר בחיים הסנטימנטאליים, להשאיר את הפיתויים הצידה ולבנות יחס רומנטי אמין ויציב. אסטרולוגיה תשע”ו כוללת סימנים טובים, שמצביעים על יותר אחראיות, רצינות, יציבות בכול התחומים כולל הסנטימנטאלי.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,799 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה