web analytics
ראשי / מזל עקרב הורוסקופ תשע”ו

מזל עקרב הורוסקופ תשע”ו

מזל עקרב הורוסקופ תשע"וחברים, כסף, קריירה, לימודים ונסיעות הם התחומים החשובים ביותר עבור בני מזל עקרב, לפי הורוסקופ תשע”ו. צפויה תקופה מעולה בתחום החברתי, כאשר הילידים ייצרו קשרים חדשים ושימושיים, יכירו אנשים חשובים שיכולים לתמוך בקריירה שלהם, יהיו מאד פעילים בתחום החברתי. יש מצב שבזמן הפנוי הם יתנדבו למען החברה או אנשים במצוקה, מה שיביא להם סיפוק נפשי יוצא דופן.

אסטרולוגיה תשע”ו מתארת את קריירה כנושא חשוב מאד. אחרי תקופה של עליות וירידות, כנראה שבני מזל עקרב יחליטו על מסלול מקצועי שאמור לקדם אותם מהר בחיים. מצב הכסף צפוי להיות יציב .

 

 

 

 

מי שכבר התמודד עם קשיים כספיים בשנת תשע”ה, יצטרך להמשיך לחסוך ולתכנן היטב את ההוצאות כי לא צפויות הכנסות נוספות או מתנות כספיות.  אסטרולוגיה לשנת תשע”ו כוללת סימנים חיוביים רק לקרת סוף השנה, כאשר צפויים רווחים בעקבות השקעה או תמיכה משפחתית.

מבחינת אהבה, המצב אמור להיות יותר טוב עבור בני מזל עקרב. הורוסקופ שנתי תשע”ו צופה לאהבה מחודשת, אולי קשר רומנטי מפתיע עם מישהו ממעגל החברים החדשים. יש גם סיכוי למצוא את אהבת חיים באמצאות חבר משותף. בכול מקרה, שנת תשע”ו נראה כשנה רגועה יותר, ללא הפתעות לא נעימות, ללא זעזועים סנטימנטאליים. מבחינת הבריאות הורוסקופ תשע”ו לא צופה לבעיות מיוחדות. רק מומלץ לעשות יותר פעילות גופנית ולהוריד את הג’אנק פוד מהתפריט היומי.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,553 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה