web analytics
ראשי / מזל עקרב – הורוסקופ 2016

מזל עקרב – הורוסקופ 2016

מזל עקרב - הורוסקופ 2016בניגוד לשנה הקודמת שהייתה די מוצלחת מבחינת פיננסית, שנת 2016 אמורה להיות מתונה יותר. הורוסקופ 2016 ממליץ על תכנון תקציב והגבלת הבזבוזים. אפילו כדאי לחסוך לימים פחות טובים. לבני מזל עקרב צפויות הכנסות נוספות בעקבות השקעות או עבודות שעשו בזמן אחרון. כנראה שהבן או בת זוג יתרום משמעותי לרווחת הבית. מצד שני, המאמצים המתמידים יביאו תוצאות. במחצית השנייה של השנה המצב הפיננסי אמור להשתפר ולאפשר פינוקים שונים. אסטרולוגיה שנתית כוללת סימנים טובים לגבי היחסים עם בני המשפחה. כנראה שגישה יותר גמישה תגרום לשיפור משמעותי.

קריירה וכסף  
כנראה שבשנת 2016, תחום המקצועי יהיה בראש רשימת סדר עדיפויות. הורוסקופ שנתי 2016 כולל סימנים מעורבים, טובים ופחות טובים. במקום העבודה הנוכחי צפויים שינויים ארגונים, תהליכי התייעלות, שיכולים להשפיע על תפקידי בני מזל עקרב. הם צריכים לדעת לנצל כול הזדמנות, לקבוע מטרות מדויקות, לעבוד באופן מתמיד ולא לסרב למשימות. לפי תחזית אסטרולוגית 2016, כוכב אוראנוס ישפיע ישירות על תחום המקצועי, יביא חידושים, אתגרים חדשים. הכול צפוי להתרחש במהירות רבה. מומלץ לזרום עם המנהלים אפילו כשלא מסכימים להחלטות שלהם. יש סיכון לקונפליקטים רבים ולתחושה של חוסר ודעות והערכה. אך השפעת הכוכב אוראנוס יגרום גם לביטחון עצמי, אנרגיה חיובית ויכולת להתאמץ. מומלץ לא לפעול באימפולסיביות ולשקול היטב כול החלטה. אסטרולוגיה שנתית 2016 טוענת שחמשת החודשים אחרונים של השנה אמורים להיות הכי מוצלחים בתחום המקצועי וגם כספי.

אהבה
מבחינת סנטימנטאלית, בני מזל עקרב אמורים לפתוח דף חדש. יש הורוסקופ 2016 מזל עקרב אופטימי שצופה לשיפור משמעותי בחיי הזוגיות, כאשר הילידים ישימו לב יותר לצרכים של הבן או בת זוג וישתדלו יותר למען המשפחה והקשר הרומנטי. כנראה שהם יבלו יותר זמן איכות עם בני הזוג ויהיו יותר גמישים מאשר בדרך כלל. לקרת סוף השנה, יתכן שהרבה הרווקים יחליטו להתחתן או לעבור לגור ביחד עם בני זוג.

בריאות
לבני מזל עקרב יש הורוסקופ שנתי 2016 אופטימי במיוחד בתחום הבריאות. צפויים שינויים בסגנון החיים שישפרו משמעותי את מצב הבריאותי, תוצאות הבדיקות יהיו יותר טובות, הכושר הגופני ישתפר. יתכן שהלחצים בעבודה ישפיעו על מערכת עצבים אך הילידים אמורים להיות מספיק חזקים כדי להתמודד עם זה בהצלחה.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 6,136 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה