web analytics
ראשי / הורוסקופ שנתי 2017 / מזל עקרב – הורוסקופ 2017

מזל עקרב – הורוסקופ 2017

מזל עקרב - הורוסקופ 2017לבני מזל עקרב יש הורוסקופ 2017 שמצפה לשנה מעניינת, שפותחת דלתות לאופקים חדשים. מצד שני, קיים אפשרות לקונפליקטים וויכוחים במיוחד בעניינים כספיים ומקורות הכנסה. כנראה שהילידים ינסו לשמור על תפקיד של מנהיג בבית. יש מצב שבסוף מרץ, תחילת אפריל ובחודש אוגוסט יהיה להם נטייה להיות שתלטני ואפילו אגרסיבי כאשר מדובר על אינטרסים שלהם. אסטרולוגיה שנתית מצביע על מאמצים רבים כדי להתפתח ולהתקדם. יתכן שהם יצליחו לסיים בהצלחה פרויקטים שהם התחילו בשנים קודמות.

קריירה וכסף

הורוסקופ שנתי 2017 מציין אפשרויות לבסס תוכניות פיננסיות ובתחום המקצועי. כנראה שבמהלך השנה, בני מזל עקרב יוכלו להתמודד בהצלחה עם כול מתחרה, יזכו במכרזים לתפקידים טובים או עבודות ופרויקטים עצמאים. כוכב יופיטר יעזור לחזק את המעמד החברתי ויפתח שלב חדש להכרה עצמי והעשרה אישי. בני מזל עקרב יקבלו יותר ביטחון עצמי, יאמינו יותר ביכולות שלהם להצליח בכול מצב.
יתכן משברים מקצועיים בחודשים פברואר ואוגוסט, כאשר יתכן עיצומים כואבים. על פי סימני אסטרולוגיה 2017, בני מזל עקרב לא אמורים להיפגע משמעותי והם יישארו אופטימיים ומלאי ביטחון עצמי. יש סיכוי שהמזל ילווה את הילידים במהלך כול השנה ושכול יוזמה ויוביל אותם להישגים חשובים. לקרת סוף השנה אמורות להופיע תוצאות מעשיות של כול המאמצים, כמו עלית משכורת או בונוס משמעותי.

אהבה ומשפחה

על פי הורוסקופ 2017, יתכן שבני מזל עקרב יבינו סוף שבזוגיות יש גם התחייבויות ולא רק זכויות, מבחינת המתלות היום יומיות. ביחסים הרומנטיים הקיימים יתכן מעורבות של אדם זר אשר ינסה להפריד בין בני הזוג. לא כדאי לקחת בחשבון שום דעה של אחרים אלא לנסות לחשוב לבד על מה שטוב יותר בשביל כול אחד. על פי סימני אסטרולוגיה שנתית יש מצב שהבן או בת זוג יוכיח את עצמו ואולי יותר על הנוחות האישי כדי לתמוך.
הרווקים יכולים להיות באשליה שמצאו את האדם הנכון. יש מצב שבקיץ הם יגלו שבעצם עשו טעות ושמהר מאד ישימו קץ ליחס רומנטי לא אמין. במהלך השנה, בני מזל עקרב שעדיין לבד יזכו לכמה הזדמנויות טובות להכיר אנשים מעניינים, דרך חברים משותפים. החוויות הרומנטיות אמורות להיות בשפע אך מומלץ לא לפעול באימפולסיביות אלא לחשוב קדימה.

מצב הבריאות

הורוסקופ שנתי מצפה לתקופה מצוינת מבחינת הבריאות. לבני מזל עקרב שלא אוהבים להיכנס לחדר כושר יש סיכון לעודף משקל ולחץ דם גבוה. קיים אפשרות להרגשה של עייפות וחולשה בחודשים העמוסים בבעיות במקום העבודה אך הכול יסתדר עם הילידים יישארו אופטימיים וישלבו את השעות העבודה הרבות עם מנוחה ובילוים נעימים בסופי שבוע. אסטרולוגיה שנת 2017 לא כוללת הזהרות או סימנים שליליים אלא רק ממליצה על גישה חיובית, דיאטה מאוזנת ומנוחה. 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 3,887 גולשים

nostradamus נבואות המיסטיקנים לשנת 2017

תחזית נומרולוגית לשנת 2017
המזלות שימצאו אהבה ב-2017

מזלות שיש להם סיכוי להתחתן ב-2017
המזלות שירוויחו הרבה כסף ב-2017

ארבע המזלות שיצליחו בגדול ב-2017
תחזית 2017 לפי המסורת פנג שואי
הנבואות של נוסטרדמוס לשנת 2017
נבואות מדאיגות בגיאופוליטיקה לשנת 2017

הורוסקופ 2017

 

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 28.03.24

תהיו זהירים אם אתם מתכוונים להשקיע, לעשות עסקה כל שהי. הורוסקופ יומי מעיד על אי …

מזל בתולה היום 28.03.24

חבר או עמית לעבודה יכול לפגוע בכם ממש. אם הכוס שלכם התמלאה, יש סיכון לתגובה …

מזל גדי היום 28.03.24

אסטרולוגיה יומית ממליצה לכם לשים לב יותר לבריאות שלכם. המערכת החיסונית שלכם עשויה להיות יותר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה