web analytics
ראשי / מזל קשת – הורוסקופ 2016

מזל קשת – הורוסקופ 2016

מזל קשת - הורוסקופ 2016כנראה שבשנת 2016, בני מזל קשת יצליחו להשיג את התפקיד שחלמו עליו כבר הרבה זמן או עלית משכורת משמעותי שישפר להם את הרמת החיים. צריך רק לשמור על אותו קצב בעבודה, על התלהבות וויטאליות. הורוסקופ שנתי 2016 כולל גם סימנים טובים לגבי ההתפתחות האישית. פרויקטים שיזמו בשנים הקודמות ימשיכו להתפתח בקצב יותר מהיר ויתחילו להביא רווחים. צפויות הצעות לעבודות נוספות או עסקים שאמורים להביא הרבה כסף בעתיד. בשלושת החודשים הראשונים של השנה צפויות נסיעות רבות, בענייני עבודה או סידורים קשורים למסמכים רשמיים.

קריירה וכסף
לבני מזל קשת יש תחזית אסטרולוגית שנתית טובה לגבי הקריירה. כוכב יופיטר, כוכב המזל, ישפיע חזק לפחות עד חודש אוגוסט, מה שיביא הרחבת הפעילות, התפתחות אישית, הזדמנויות מקצועיות חדשות. תקופה הכי מעניינת אמורה להיות בחודשים אפריל – יוני ואוגוסט, ספטמבר. בני מזל קשת יהיו בשיא הכושר אינטלקטואלי וריכוז ויתרמו הכי הרבה להצלחת הפרויקטים של המחלקה. יתכן קידום, הרחבת הסמכויות, פרויקטים חדשים שאפתניים. היחסים עם המנהלים יהיו מעולים. אסטרולוגיה שנתית 2016  מזהירה על עומס יתר. יש סיכון שלבני מזל קשת תהיה נטייה לעבוד מעבר ליכולות שלהם. בתחום הכסף, הורוסקופ 2016 נראה טוב מאד עבור בני מזל קשת. הכסף יזרמו בעקבות המאמצים. רק מומלץ להם לשים לב עם מי יש להם עסק כי הרבה ירצו רק לנצל אותם.

אהבה
גם בתחום האהבה יש סימנים אופטימיים של אסטרולוגיה שנתית 2016. כנראה שבני מזל קשת יעריכו מחדש את הסנטימנטים ואת היחסים הרומנטיים, שיהיו חלק מאד חשוב בחייהם במהלך כול השנה. הילידים יוכלו לגלות כמה חשוב האיזון הסנטימנטאלי. הבן או בת הזוג יתרום משמעותי להצלחתם המקצועית. הורוסקופ שנתי 2016 מציין שכוכב ונוס ישחק תפקיד חשוב בחיים של הסינגלס, במיוחד במחצית השנייה של השנה. יש סיכוי להיכרות חדשה שתהפוך את החיים השגרתיים ומשעממים לחיים אינטנסיביים חסרי תקדים.

בריאות
מבחינת הבריאות, שנת 2016 נראה טוב עבור בני מזל קשת. יש להם הורוסקופ 2016 טוב ואופטימי, שמצפה רק למחלות עונתיות או אלרגיות. רק צריך לשים לב לסימנים שהגוף משדר ולטפל מהר בכול תחושה רעה. יתכן שקרוב משפחה יצטרך לעבור ניתוח, אך עם קצת מזל, הכול יהיה בסדר.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 6,524 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה