web analytics
ראשי / מזל שור – הורוסקופ 2016

מזל שור – הורוסקופ 2016

מזל שור - הורוסקופ 2016בשנת 2016, שינוי היא מילת מפתח עבור בני מזל שור. אסטרולוגיה שנתית צופה להתעוררות, התנתקות מעבר ומאמצים כדי לפתוח אופקים חדשים. הדרך לעצמאות כלכלית עדיין ארוכה אך יתכן צעדים חשובים בנושא. הורוסקופ שנתי 2016 טוען שהקריירה תהיה במקום הראשון ברשימת סדר עדיפויות. כנראה שבני מזל שור יהיו מלאי אנרגיה חיובית והכול יזרום יותר בקלות בחיים הסנטימנטאליים. אך לא מומלץ לשכוח את הכישלונות שהיו בעבר.

קריירה וכסף
הורוסקופ 2016 מזל שור ממליץ על משמעת פיננסית. השפעת הכוכב שבתאי יגרום לשינוי גישה בנושא. אם בעבר בני מזל שור לא היו ממש מאורגנים מבחינת הכסף, כנראה שבשנת 2016 הם ינסו לעשות סדר, להחזיר חובות, לקבוע תקציב מסודר, להגביל בזבוזים. מי שחושב על השקעות, כדאי לו להיות זהיר ולחשוב על טווח ארוך. כדאי לקחת בחשבון את ביטוח פנסיוני. אסטרולוגיה שנתית 2016 לא צופה לחידושים משמעותיים בתחום המקצועי. שום כוכב חשוב לא משפיע ולכן לא צפויים אירועים שיובילו לשינויים בולטים במהלך השנה. בכול זאת, בחודשים יוני עד אוקטובר יש סיכוי להשתלמויות, הדרכות ונסיעות בענייני עבודה אשר יכולים להמריץ את הקריירה.

אהבה
לבני מזל שור יש הורוסקופ שנתי2016 עם סימנים מעורבים. החדשות פחות טובות הן שכנראה שהסיבוכים הסנטימנטאליים ימשיכו לגרום לכאבי ראש. אסטרולוגיה שנתית טוענת שרק הילידים שיהיו מסוגלים להתבגר ולהעריך יותר את היציבות מאשר חוויות ופיתויים יוכלו להתגבר על זעזועים שיכולים לגרום לפרידות. לאלה שרוצים להתייצב, המחצית הראשונה של השנה צפויה להיות יותר קשה בגלל במגבלות. הסיכוי למצאו את מישהו מתאים יותר הוא די נמוך אך קיים בהחלט בחודשי הקיץ. החודשים מאי ונובמבר הם החודשים הקריטיים של השנה, כאשר צפויים שינוים והחלטות חשובות שיכולים להשפיע בטווח ארוך.

בריאות
הורוסקופ 2016 לא צופה לבעיות בריאות מיוחדות. בני מזל שור יהיו מלאי מרץ והתלהבות ויוכלו ליהנות מרגעים נפלאים ליד האנשים האהובים, במיוחד אלה שיש להם ילדים. יש סיכון רק לבעיות עיכול ומחלות עונתיות ולכן מומלץ פעילות גופנית ותזונה נכונה אשר יכולים לחזק את הגוף.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 5,523 גולשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה