web analytics
ראשי / נומרולוגיה / מספרי מזל? לפי נומרולוגיה יש דבר כזה

מספרי מזל? לפי נומרולוגיה יש דבר כזה

Lucky Numberנומרולוגיה חוקרת ומלמדת אותנו את הסודות שמסתתרים מאחורי המספרים. חסידי המיסטיקה חושבים שיש מושג של מספרי מזל לכל אחד מאיתנו ולכול מספר יש כוח והשפעה מסוימת על גורל האדם ושהוא משקף מסר חשוב עבורו.
לדוגמא, האם מספר 13 הוא מספר מזל? תלוי את מי שואלים…רוב האנשים בעולם המערבי, נוצרים במיוחד, מאמינים בכוחות הרשעים של מספר 13. יש כאלה שכאשר חושבים על מספרי מזל הם לא היו מסכימים לעבור לדירה מספר 13 או אשר נמצאת בקומה 13. יש כאלה שמרגישים לחוצים כאשר מתקרב יום
ה-13 בחודש. אחרים טוענים שמספר 13 הוא מספר מזל והביא להם מזל מפתיע, כאשר הם לא היו מצפים בכלל לזה. מי שמעוניין בתורת נומרולוגיה יכול לגלות ש לגבי המספרים, לכול אם יש אמונה מסוימת.
לגבי מספרי מזל לדוגמא, עבור האירופיים, מספר 4 לא מסמל שום דבר מיוחד. אך הסינים מאמינים שמספר 4 מביא צרות. הכפל שלו, 8, הוא לא רק סמל של אינסוף אלא גם סמל של עושר ואושר.

מספרים שלא מביאים מזל – 13 או 31?
צירוף מיקרים או שלא, החללית האמריקאית אפולו 13 שוגרה לחלל בשעה 13:13, התפוצצה בתאריך 13 לאפריל  1970 אך אנשי הצוות הצליחו להגיע בשלום הביתה. אז יש מספרי מזל? 
ללא שום קשר למה שאומרים חסידי נומרולוגיה, בכול העולם מספר 13 נחשב כסמל קלאסי של מזל רע. זו אחת האמונות תפלות הנפוצות ביותר. לפי האמונה עממית, ביום ה-13  צפויים הפסדים כספיים, יש סיכון לתאונות, או לקבל בשורות לא טובות, לא משנה מה הורוסקופ של אותו יום אומר.
על פי נומרולוגיה, ההפך של 13, מספר 31, מלא עוד יותר באנרגיה שלילית. כדאי שביום ה-31 של חודש להיות זהיר לגבי הכסף, ולא לבזבז אפילו סכומים קטנים. מפני שמספר 3 הוא סמל של תקשורת ואהבה, 31 יכול לערער את היציבות של יחסים רומנטיים. לכן, לפי נומרולוגיה, לא מומלץ להציע אף פעם זר של 31 פרחים.

מדוע המספרים 6 ו-9 נחשבים כמספרי מזל
נומרולוגיה אומרת שבגלל שהם כפילויות של 3, אשר נחשב כמספר קדוש, המספרים 6 ו-9 מלאי אנרגיה חיובית. בתרבות אירופאית וגם אסיאתית, המספרים 6 ו-9 נחשבים כמספרי מזל. מספר 6 הוא סמל של הרמוניה, חמלה, יופי נשי. על פי האמונה, זה מספר שמביא מזל לילדים ולאנשים חולים. 9 הוא מספר מלא ויטאליות, הוא מגן על פרויקטים לטווח ארוך, השקעות, משחקי מזל. נומרולוגיה ממליצה לנסות לחתום על חוזים חשובים ביום ה-9 לחודש, ולהתחתן ביום או שנה אשר כוללת את סיפרה 9, זה יביא מזל.

אגדות על מספר 7 -כולם מסכימים שהוא מספר מזל
הינה בהמשך כמה דברים שכדאי לדעת על מספר המזל 7. נומרולוגיה מלמדת אותנו שמספר 7 מביא תמיד שינויים לטובה. זה מספר של שפע, של שלמות. אלוהים ברא את העולם בשבע ימים, הוא נח ביום השביעי כי היצירה שלו הגיע כבר לשלמות. מספר 7 מלא רוחניות. בקשת יש 7 צבעים, ישנם 7 פלאי עולם ו-7 תווים מוזיקליים. בטארוט, קלף מספר 7 הוא סמל של סדר, חוכמה, התקדמות ושלמות.
אסטרולוגיה אומרת שהכוכבים גורמים לשינוים משמעותיים בחיי האדם כול 7 שנים. זה מתבטא בעברה לשלב חדש, של התבגרות. על פי נומרולוגיה, אם השם שלך הוא בעל שבע אותיות, אתה בר מזל.

מספרים ואמונות תפלות לפי נומרולוגיה

0 – האמונה, שבאה מההודים, אומרת שלמספר 0 יש קונוטציה שלילית. בטארוט, זה קלף השוטה.

1 – נומרולוגיה מלמדת אותנו ש- 1 הוא מספר של כוח ואלוהות, אשר יכול לשפר מצב קשה ולהחזיר את האיזון שאבד.

2 – מייצג זוגיות אך גם אדם שמעמיד פנים, דו-פרצופים. לא כדאי לסמוך על כוחו.

5 – רצף מלכותי הוא הסמל של מזל מפתיע, שנפל מהשמיים.

24 – או חצות, מסמל חושך וקסם ולכן קשור יותר מזל רע.

36 – על פי נומרולוגיה, מביא מזל רע .

69 – מסמל משיכה של ניגודים, יין ויאנג בתרבות הסינית. מסמל את האיזון בין שני כוחות שאינם יכולים להיחשב טובים או רעים.

72 – זה מספר של כדור הארץ וחוכמה. הוא הכפל של המספר 36 אבל הוא יכול להפוך את המזל רע למזל טוב. לפי נומרולוגיה, יש לו כוח להבריח את הצרות והאויבים.

666 – מספר שמסמל את הרע המוחלט. הנוצרים חושבים שהוא סמל של אנטיקריסט.

999 – בניגוד לדעה של רוב האנשים, לא צריך לחשוב שמספר 999 הוא בעצם המספר 666 במראה. נומרולוגיה אומרת שלמספר 999 יש קונוטציה חיובית. הוא מייצג את הצדק. כמו כן, המספר 999 קשור למקור לש היקום.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 19,849 גולשים

מידע נוסף על נומרולוגיה

 

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 20.04.24

אתם אמורים להתחיל את היום עם הרבה אנרגיה חיובית ומלאי שמחה. אסטרולוגיה יומית ממליצה לכם …

מזל בתולה היום 20.04.24

זהירות רבה למה שאתם אומרים במהלך היום. הורוסקופ יומי טוען שלרוב אתם נוטים להעביר מידע …

מזל גדי היום 20.04.24

אל תצפו שבחיים הכול יכול להיות רק לבן או שחור. החיים מלאים בגוונים אחרים ואתם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה