web analytics
ראשי / מרילין מונרו – Marilyn Monroe – מזל תאומים

מרילין מונרו – Marilyn Monroe – מזל תאומים

מרילין מונרו ( Marilyn Monroe ) הייתה שחקנית קולנוע, דוגמנית וזמרת אמריקאית אשר נולדה ב-1 ביוני 1926, מזל תאומים. במשך החיים הקצרים שלה ( מתה בנסיבות מסתוריות בגיל 36 ) היא הפכה לדמות בולטת של תעשיית הבידור האמריקאית, לסמל מין ידוע בכול העולם. היופי שלה, חייה נסערים, המאהבים המפורסמים תרמו גם להצלחתה הקולנועית והובילו אותה לצמרת ולעמוד הראשון של העיתונים.
מרילין מונרו הייתה בת מזל תאומים טיפוסית: מורכבת ולא יציבה, מחפשת תשומת לב ואהבה אמיתית, תעלומה עבור הגברים. היא הייתה נשואה שלושה פעמים. בגיל 16 היא התחתנה עם ג’יימס דוהרטי, שוטר אשר התגייס לצבא האמריקאי, שירת באסיה והשאיר את מרילין הביתה, לבד ומשועממת. הם התגרשו אחרי ארבע שנים. בזמן שבעלה שירת בצבא, מרילין מונרו התחילה לעבוד במפעל לחלקי חילוף עבור המטוסים הצבאים. בעקבות תמונות עבור מגזין לחיילים, מרילין מונרו אז נורמה ג’ין בייקר, קיבלה המלצה חמה להצטרף לסוכנות דוגמניות מוכר. לפי הביקוש היא צבע את שערה לבלונדיני, והפכה לאחת הדוגמניות הכי מבוקשות של הסוכנות. היא הצליחה למשוך את תשומת לב של בן ליאון, אחד המנכ”לים של “20th Century Fox ” אשר סידר לה אודישן. בהתחלה היא קיבלה חוזה סטנדרטי, עם משכורת כ-125$ לשבוע, שינתה את שמה למרילין מונרו ולקחה שעורי ריקוד ושירה. מפני שלא קיבלה הצעות רציניות לתפקידים בסרטים, היא שוחררה מהחברה וחזרה לדוגמנות. מרילין מונרו שיחקה בסרטים מג’אנירים שונים כגון: סרטי פעולה, סרטי דרמה, סרטי אימה, סרטי מלחמה ועוד ותמיד היופי שלה הצליחה למשוך את תשומת הלב של הצופים.

מרילין מונרו הייתה נשואה גם לשחקן בייסבול אמריקאי מפורסם ג’ו דימאג’יו ולמחזאי האמריקאי ממוצא יהודי הידוע ארתור מילר. לפי השמועות, היא ניהלה רומנים מחוץ לנשואים עם שחקנים מפורסמים כמו לורנס אוליבייה, איב מונטאן ולקרת סוף חייה עם האחים המפורסמים רוברט וג’ון קנדי – שהיה נשיא ארצות הברית.

מרילין מונרו אולי לא בת מזל תאומים המפורסמת ביותר אך היא הצליחה לייצר דמות בולטת ומיוחדת של אישה יפה ומוכשרת, שברירית ומסתורית, אשר עדיין לא נשכחה. היא מקור לחיקוי עבור אמנים מודרניים כמו מדונה, לדוגמא. היא אייקון של יופי נשי ומותה נשארה עדיין תעלומה גדולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה