web analytics
ראשי / נומרולוגיה / נומרולוגיה תאריך לידה והשפעתו לעתיד התינוק

נומרולוגיה תאריך לידה והשפעתו לעתיד התינוק

נומרולוגיה תאריך לידה והשפעתו לעתיד התינוקנומרולוגיה תאריך לידה לכל מספר יש משמעות או רטט אשר משפיע על הגורל עוד מהלידה. אסטרולוגים חושבים שהעובדה שנולדנו ביום מסוים, בחודש מסוים ובשעה מסוימת זה בכלל לא במקרה. נומרולוגיה לפי תאריך לידה קובעת שחודש לידה יכול להשפיע על אופי של הילדים, על שנות ילדותו, אשר בסופו של דבר ישפיעו על התבגרותו. מי שנולד בחודש ינואר מושפע בשנות הראשונות של חייו מספרה 1. בתור ילד יש לו אופי יצירתי, עצמאי, אוהב להיות ראשון. יש לו הורוסקופ שמצפה לאופי של מנהיג. אם נולדתם בפברואר, מספר 2 משפיע על גורלכם. אתם רגישים אינטואיטיביים. בשנים הראשונות של חייכם, הנשים (אימא, סבתא)  מאד חשובות לכם ולפי סימני אסטרולוגיה ייתכן שרוב חייכם תחפשו בן/בת זוג דומה להן. הגורל של מי שנולד בחודש מרץ מושפע מספרה 3. זאת ספרת המזל שלו. תמיד תהיה הבן אדם המתאים במקום המתאים וייתכן שייבחר תחום אומנותי כי אתם אוהבים להיות מפורסמים.

אם יום ההולדת באפריל, סיפרה 4 שולטת על חלק ראשון של חייכם. אתם אינטליגנטים ויצירתיים אך יש לכם הורוסקופ שמצפה להפרעות מצב רוח. אתם מאד שאפתנים ובעלי כריזמה יוצא דופן אשר תמשוך הרבה חברים במהלך חייכם.

אם נולדת בחודש מאי, ספרה 5 משפיעה על גורלכם. יש לך אישיות בולטת, ואתה אוהב להציג תמיד את הדעות שלך. לפי סימני אסטרולוגיה אתה יכול להיות סופר, שחקן או מוסיקאי מוכשר.

מי שנולד ביוני מושפע בשנים הראשונות של חייו מסיפרה 6. אתה מאד רומנטי אך גם שתלטני. ייתכן שיהיה לכם חיים רומנטיים מורכבים. ההורוסקופ שלך מצפה להצלחה בקריירה אומנותית.

אם נולדת ביולי, ספרה 7  חשובה לך. יש לך אופי ישיר ואמפטי. אתה אוהב את המשפחה ומוכן תמיד לעזור ולתמוך. אך אתה יכול להיות גם ציני וסרקסטי, מה שיכול לקלקל את היחסים עם אנשים קרובים.

מי שנולד באוגוסט מושפע מספרה 8. יש לו הורוסקופ שמצפה שיהיה דמות חשובה בחברה. הוא מעריך את חיי הנישואים ובוחר לראות את התכונות החיוביות של האנשים. אוהב לעבוד, להתאמץ כדי להצליח.

אם תאריך לידה בספטמבר, ספרה 9 משפיע על הגורל. אתה אינטליגנטי ורוחני. אבל לפי סימני אסטרולוגיה, אתה יכול להיות מדוכא עם מישהו מאכזב אותך. במהלך החיים צפויים תפקידים חשובים.

אם נולדת באוקטובר, סיפרה 10 שולטת על גורלך. אתה בר מזל ותיראה זאת במהלך החיים. אך אתה לא סולח בקלות ולא שוכח. יש לך הורוסקופ שמצפה לקונפליקטים אמיתיים אם לא תצלח להיות יותר גמיש.

מי שנולד בנובמבר מושפע בתחילת חייו מספרה 11. הוא רגיש וחיובי, מקשיב להורים. יכול להיות שבמהלך החיים יסבול בגלל לחצים, עייפות יתר או דיכאון. לפי סימני אסטרולוגיה, יתכן שהוא יצליח להתגבר על זה בגלל אופטימיות.

אם נולדת בדצמבר, ספרה 12 משפיע על תחילת חייך. אתה מעדיף סגנון חיים רגוע ושקט. אתה בר מזל, תצליח למצוא בקלות אהבה ועושר. צפויים חיים חברתיים מלאים, עם הרבה חברים ובילויים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...
עמוד זה נצפה על ידי 5,758 גולשים

מידע נוסף על נומרולוגיה

 

כדאי לקרוא

מזל אריה היום 29.03.24

נראה שהיום אתם המומחים בנושאים פיננסים. הורוסקופ יומי מעיד על ניתוח פיננסי והערכת הזדמנויות לשקעה …

מזל בתולה היום 29.03.24

היום צפוי לכם מצב רוח לא ממש טוב, בגלל בעיות שהצטברו במשך הזמן. תנסו להתאמץ …

מזל גדי היום 29.03.24

כל האמונות שלכם יכולות להוביל אתכם לשיחה עם אדם שאתם רוצים להכיר יותר טוב. אבל, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה