web analytics
ראשי / נוסטרדמוס – Nostradamus – מזל קשת

נוסטרדמוס – Nostradamus – מזל קשת


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

נוסטרדמוס (Nostradamus ) אולי הדמות המפורסמת ביותר בתחום אסטרולוגיה. בן מזל עקרב, הוא נולד ב-14 לדצמבר 1503, לפי מקורות אחרים ב-21, בצרפת. הוא התפרסם בזכות הנבואות שלו, כתובות בצורת בתים, שבמשך מאות שנים ממשיכים לעורר סקרנות והם נושא מחקר ופענוח של דורות שלמים של חוקרים. השורשים שלו יהודים אך סבא שלו התגייר לקתוליות בשנת 1455. הוא התחיל ללמוד רפואה באוניברסיטת מונטפליה משם הורחק תוך זמן קצר מפני שהוא לא היה מכבד את המרצים. נוסטרדמוס המשיך לעבוד בתחום הרפואה והמציא תרופה שהייתה אמורה להגן נגד מגפה. הוא הפך להיות איש ידוע ומכובד, מבוקש לשתף פעולה בתחום הרפואה על ידי רופאים ידועים של אותה תקופה.




אחרי ביקור באיטליה, נוסטרדמוס פנה יותר למדעים נסתרים. הוא כתב אלמנך לשנת 1550 שזכה להצלחה עצומה. בעקבות זה, הוא החליט לכתוב אחד לשנה. האלמנכים שנוסטרדמוס פרסם כוללים לפחות 6338 נבואות. הוא התבקש לכתוב הורוסקופ לאנשים העשירים של התקופה, לפי תאריך לידה. הוא לא תמיד דייק, אפילו עשה טעויות אך האנשים העריכו אותו. אחרי זה, נוסטרדמוס התחיל לכתוב את הספר של הנבואות המפורסמות שלו. כדי למנוע את התגובות החריפות של הכנסייה, הוא פיתח ספה משלו. הוא כתב את הבתים בספה מורכבת, שילוב של צרפתית, לטינית, איטלקית, יוונית.

נוסטרדמוס הוא לא רק בן מזל עקרב מפורסם, הוא דמות מרכזית של אסטרולוגיה מודרנית. הרבה חוקרים של כתיבותיו חושבים שהוא הצליח לחזות די מדויק אירועים חשובים בהיסטוריה של האנושות כמו מהפכה הצרפתי, מלחמת העולם הראשונה והשנייה, פיגוע בבנייני התאומים בארצות הברית, ועוד.





 

מפורסמים בני מזל מזל קשת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה