web analytics
ראשי / עוגיות מזל בעברית

עוגיות מזל בעברית

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

Fortune Cookieבטוח יצא לכם לקבל עוגית מזל והייתם מאוד סקרנים לפתוח אותה כדי לראות מה כתוב בפנים.
קיימות עוגיות המזל שונה ומגוונת כאשר מקורן בסין העתיקה והמסורת נשמרה גם בימינו ואפילו התפתחה מאוד בשנים אחרונות באירופה או ארצות הברית. לכן לפעמים יהיה לכם מוזר לראות עוגייה שאומנם לא דומה לעוגיות המזל שאתם מכירים, אך גם בתוכה יש פתק, וגם היא אמורה להגיד לכם מה צופן העתיד.
עוגיות מזל סיניות זה כבר לא מנת חלקם של הסינים בלבד, כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של עוגיות מזל גם בישראל – הפתקים בתוך העוגיות כתובים בעברית, וכך תוכלו לדעת בקלות מה התחזית שלכם לזמן הקרוב. כמו שאתם קוראים הורוסקופ לעיתים תקראו דברים לא טובים ולכן יש לקחת הכול בעירבון מוגבל, עוגית מזל סינית הוכחה בתור אחת שברוב המקרים קולעת במדויק – אך לא תמיד זה קורה.

עוגית מזל בעברית תוכלו למצוא בדוכני רחוב שפזורים בשווקים השונים, או מנגד בקונדיטוריות שונות במקומות רבים בארץ. אסטרולוגיה זה משהו שמעניין אנשים רבים בישראל, ולכן הטרנד של עוגיות מזל לקהל הישראלי הפך להיות נפוץ ומבוקש כל כך. אנו ממליצים לכם לסייר בשווקים השונים בארץ, לטעום מהאוכל המקומי והעממי ובין היתר לקינוח לאכול גם את עוגית המזל על מנת לסיים את הארוחה או את הטיול עם טעם טוב בפה. קיימים מתכונים שונים ומגוונים לעוגיות המזל, ולכן על פעם שתקנו את אחת מהעוגיות הללו יהיה לה מרקם וטעם שונה.

 Fortune Cookies







אבני מזל

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה