web analytics
ראשי / עקרונות הקבלה להחזרת שלווה בחיי הזוגיות

עקרונות הקבלה להחזרת שלווה בחיי הזוגיות

בשנים אחרונות, קבלה – תורת הסוד ומיסטיקה יהודית, זוכה לפופולאריות גוברת אולי גם בזכות המפורסמים המתעניינים בתורת הסוד היהודית. קבלה מלמדת אותנו לנהל את החיים בעזרת אושר ואיזון. תורת הסוד היהודית היא לא רק מסורת ישנה אלא פילוסופיה אמיתית של החיים. כמו אסטרולוגיה, היא מתייחסת לכל התחומים של קיומינו, החל מבריאות, איזון רגשי, יחסים, עד תחום הפרופסיונאלי. מבחינת הקבלה, נישואים הוא הקשר החזק ביותר אשר יכול להיות בין שני אנשים. כדי להגיע ולשמור על אושר מתמשך בחיי הזוגיות, כל אחד חייב להשקיע. ואפילו יש התאמת מזלות בין בני הזוג, כל אחד חייב להתאמץ ולהשאיר בצד אינטרסים אישיים, ולפעול לטובת חיים משותפים. למרבה הצער, החיים העכשוויים עמוסים ומלאי אתגרים אשר גורמים לצעירים לשכוח בעצם שהנישואים אמורים להיות איזון של עקרונות ואנרגיות.
הם ממהרים לפתח קריירה מוצלחת, להשיג כמה שיותר כסף, רמת חיים מספקת, עושר פיננסי. ולא פלא שבתנאים אלה, החיים הרומנטיים מתדרדרים לשגרה משעממת, למרות התאמת בין מזלות שאולי קיימת בין בני הזוג.
מי שמאמין באסטרולוגיה יכול לקרוא את הורוסקופ יומי כדי לראות מה צפוי לו מבחינת הכוכבים ולפעול בהתאם כדי להתפנות גם למען בן/בת זוג. אחרת יש כל הסיכויים שיגיעו לקבל טיפול זוגי בצפון כדי לעשות שלום בית. קבלה יכולה לעזור גם לשני בני הזוג, כדי להיות מודעים לדברים החשובים באמת ביחס הסנטימנטאלי, ולחזור למה שהיה בהתחלה. להלן כמה המלצות שכדאי להתייחס אליהם ברצינות אם אתם מעוניינים לרענן ולשפר את חיי הזוגיות:

•    תנסו להתרכז בתכונות הטובות של הבן/בת זוג, אך בלי למזער את תכונות השליליות.

•    תלמדו להעריך ביחד את הדברים הקטנים ומשמחים בחיים. במילים אחרות, אל תחכו שיקרה משהו יוצא מין הכלל כדי לחשוב שהחיים יפים. תנסו לראות כמה שיותר את החצי כוס המלאה.

•    אל תתאפקו ותציגו את עצמכם כמו שאתם, ללא מסכה, עם רגשות, אתגרים, אמביציות. זה לא אמור להיות בעיה, כול עוד הבן/בת זוג הוכיח שאפשר לסמוך עליו.

•    תנסו לתקן את הטעויות. בדרך כלל, אחרי חילופי דעות, כל אחד עוזב את השטח עם הרגשה שהוא צדק. עדיף להתפשר כמה שיותר מהר לפני שהמצב יתדרדר.

ברור שאין מתכון ליחס רומנטי מושלם. התאמת בין מזלות לא מספיקה אם בני הזוג לא מתאמצים כדי לבנות חיים משותפים מאושרים. זה תלוי בכל אחד לבחור מה שמתאים לו בחיים. קבלה, אסטרולוגיה, הורוסקופ אישי יכולים רק לספק מידע שימושי והמלצות לחיים יותר טובים.


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה