web analytics
ראשי / תום קרוז – Tom Cruise – מזל סרטן

תום קרוז – Tom Cruise – מזל סרטן

תום קרוז ( Tom Cruise ) אולי הבן מזל סרטן המפורסם ביותר מכול גלגל המזלות. הוא שחקן אמריקאי שנולד ב-3 ביולי 1962 והצטיין במספר סרטי פעולה טובים במיוחד. במשך הקריירה  הארוכה שלו, הוא היה מועמד לפרס אוסקר שלושה פעמים וזכה לשלושה פרסי “גלובוס הזהב” עבור משחקו בסרטים “נולד בארבע ביולי”, “ג’רי מגוויר” ו”מגנוליה”. תום קרוז הופיע בפעם הראשונה בסרט “אהבה בוסר” והתפקיד הראשי הראשון שלו היה בסרט “משחקים מסוכנים” אשר יצא באוגוסט 1983. בנוסף לפעילותו אמנותית, תום קרוז ידוע גם כתומך פעיל בכנסיית הסינטולוגיה.
במשך עשורים של קריירה קולנועית מוצלחת, תום קרוז בנה לעצמו תדמית של דמות חיובית של סרטי פעולה מוצלחים בקופות. התפקיד הראשון שנשאר בזיכרונותינו הוא של הטייס בסרט המוצלח “אהבה בשחקים”. הצלחתו המסחרית של הסרט הפכה את קרוז לסמל מין ושחקן מוערך ומוכר בכול העולם. קרוז השתתף בהרבה סרטים שוברי קופות, ביניהם “ראיון אם ערפד”, הסדרה “מסימה בלתי אפשרית”, “הפירמה”, “בחורים טובים”. הוא עבד עם במאים מפורסמים נחשבים בהוליווד, כמו סטיבן שפילברג ( דו”ח מיוחד”, “מלחמת העולמות”), פרנסיס פורד קופולה ( נערי הכרך ), מרטין סקורסזה ( “צבע הכסף” ), סטנלי קובריק ( “עיניים עצומות לרווחה” ).
בן מזל סרטן אוטנטי, רגיש אך שתלטני, תום קרוז היה נשוי שלושה פעמים, לשחקניות מימי רוג’רס, ניקול קידמן וקייטי הולמס. הקשר הכי ארוך ויציב היה עם ניקול קידמן, במשך 11 שנים. יש להם 2 ילדים מאומצים. באפריל 2006  נולדה לו הבת הבכורה, מאשתו השלישית, קייטי הולמס אשר בשנת 2012 הגישה בקשת גירושים אחרי 6 שנים של נשואים. הסרטים אחרונים של קרוז לא זכו להצלחה בקופות ולכן הוא מנסה לשקם את הקריירה שלו בזכות סרט נוסף בסדרה “מסימה בלתי אפשרית” אשר יופיע בקיץ 2015.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה