הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

תכונות הנולדים ב-16 לחודש לפי הורוסקופ ונומרולוגיה

 


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

תכונות אישיות כלליות

לפי נומרולוגיה, האנשים שנולדו בתאריך 16 לחודש תרבותיים, מתעניינים בפילוסופיה ותחומים רוחניים, פסיכולוגיה, חקיקה. יש להם אישיות ואופי חזק, דעות מקוריות, הם פתוחים לכול מה שחדש. בדרך כלל הם אנשים מאד רציניים אשר מתייחסים בתשומת לב מרבי לכול מה שחשוב בחיים שלהם, כמו משפחה




תכונות חיוביות
הנולדים ב-16 לחודש לוקחים את הכול ברצינות ולא מוותרים אף פעם על מטרותיהם. הם מרגישים שלמים רק כשהם מצליחים להשיג קריירה מוצלחת, מעמד חברתי גבוה ומשפחה.

תכונות שליליות
נומרולוגיה טוענת שמי שנולדו ביום ה-16 לחודש יכולים להיות תקועים בדעותיהם, לביא ביקורות לא נעימות למי שפחות טובים מהם, להיכנס בקלות לקונפליקטים לא נעימים.

בריאות
הנולדים ב-16 לחודש יודעים היטב לדאוג לבריאותם. הם שומרים על תזונה נכונה כדי לא להגיע לעודף משקל, לא מנכרים להרגלים מסוכנים כמו עישון או אלכוהול.

אהבה
על פי נומרולוגיה, מי שנולדו ב-16 לחודש מאד סנטימנטאליים אך הם לא אוהבים לשקף את הסנטימנטים. לפעמים, הם מתאהבים במישהו שונה מאד מבחינת האופי, גיל, תעסוקה. כאשר הם מחליטים שהגיע הזמן להקים משפחה, הם בוחרים את מישהו אמין, יציב, עם מטרות משותפות.

כסף
הנולדים ביום ה-16 לחודש הם אנשים מיוחדים שמתמידים על העבודה מאומצת ואשר יכולים לבנות קריירה מאד מוצלחת בתחום שהם בוחרים. הם מקצוענים אמיתיים שיקבלו תמיד שכר גבוה, הרבה מעל הממוצע. 

 

יום הלידה לפי הורוסקופ, נומרולוגיה ואסטרולוגיה

         
         
         
         
         
         
       
 

 
Exit mobile version