הורוסוקפ – לדעת מה צופן לך העתיד

תכונות הנולדים ב-27 לחודש לפי הורוסקופ ונומרולוגיה

 


דרגו את העמוד Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.








 

תכונות אישיות כלליות

נומרולוגיה מסבירה שמי שנולדו ביום ה27 לחודש הם דינאמיים, נלהבים, פיקחים ואידיאליסטים.  הם אוהבים לעורר ולארגן דברים. על פי נומרולוגיה, הם חברותיים וככל שיעשו יותר בשביל אחרים כך יקבלו יותר מהם בחזרה.




תכונות חיוביות
האנשים שנולדו ב-27 הם סמכותיים מבלי להיות קשוחים מדי. יש להם כשרון בהמון תחומים, אפשר לפגוש אותם הרבה בתחום הפוליטי, תחום מדעי, חינוך או תרבות. הם אוהבים לטייל, לתקשר, להיות מעורבים בחיים החברתיים.

תכונות שליליות
נומרולוגיה מספרת לנו שהם טובעניים, נוטה להיקשר לדברים שמזיקים להם. לפעמים יש להם הרגשה שהם לא קיבלו מה שמגיע להם בחיים, מה שגורם להם לתסכול  רב.

בריאות
הנולדים ב-27 לחודש יודעים לדאוג לעצמם אפילו ש הם לא תמיד שמים לב לחולשות או הרגשה לא טובה כי הם עסוקים בדברים שמעניינים אותם.

 

אהבה
הם מרתקים וכריזמטיים, הם רומנטיים ומבטאים את הרגשות שלהם באופן מוצלח אך לפעמים הם יכולים להיות קצת יותר מדיי דרמטיים. יש להם במוח את הדיוקן של הבן זוג האידיאלי, דבר אשר עלול להיות מכשול בדרך להגשמה רגשית.

כסף
מבחינת פיננסית, הם מסודרים, מחושבים, לא מבזבזים מעבר ליכולות. נומרולוגיה טוענת שהנולדים ב-27 לחודש מוכנים לעשות מאמצים כדי לפרנס בכבוד את משפחתם וגם לעזור לחברים אם יש צורך.

 

יום הלידה לפי הורוסקופ, נומרולוגיה ואסטרולוגיה

         
         
         
         
         
         
       
 

 
Exit mobile version