web analytics
ראשי / זוגיות: אסטרולוגיה של הבגידות

זוגיות: אסטרולוגיה של הבגידות

Infidelityכולם מגנים את בגידה אך זו מציאות שמידי פעם יכולה ממש להפתיע. עדיין לא נקבע מדעי למי יש יותר נטייה לבגוד, לנשים או לגברים אך כנראה שבמשך הזמן, לכולם יש נטייה לחפש חוויות חדשות, אמוציונאליות ומיניות.

בנוסף לכול מיני מחקרים שנתחו מבחינת סטטיסטית, סוציולוגית, פסיכולוגית, אסטרולוגיה טוענת שבנושא יש עוד “ברומטר”, שקשור להשפעת הכוכבים. זה אומר שלאנשים בעלי מזלות מסוימים יש נטייה יותר לחוות מחוץ למערכת יחסים רומנטיים או אפילו נשואים.

 

Aries Infidelityמזל טלה
אסטרולוגיה טוענת שאם צריך לבחור את מזל הכי פחות נאמן מכל גלגל המזלות, אפשר להצביע בעיניים עצומות עבור מזל טלה. עם ראש בעננים, יליד מזל טלה מחפש כול הזמן חוויות חדשות, אתגרים מכול סוג. למי שנולד במזל טלה יש את כול הכישרונות של מהאב מושלם ואולי לא צריך טיפול זוגי בחיפה. אך הוא מאבד מהר את העניין ואת התשוקה. הוא יותר מעוניין להוכיח את עצמו וליהנות מחוויות ארוטיות דשות ומעניינות.

 

Taurus Infidelityמזל שור
למרות שהוא מאד חושני,בעל מזל שור אוהב את הביטחון של קשר רומנטי יציב. הוא ההפך של יליד מזל טלה, הוא נאמן ולא מעוניין בחוויות ארוטיות מחוץ לבית. במקרים יוצאי דופן של יחסים מחוץ לנשואים, יליד מזל שור יכול להפוך את זה לקשר יציב לטווח ארוך. על פי אסטרולוגיה, יליד מזל שור נחשב הכי יציב מבחינת רומנטי. בדרך כלל, הוא מתחתן בגיל צעיר ויעשה תוכניות לעתיד כול הזמן.  

 

Gemini Infidelityמזל תאומים
הסמל לא קיבל סתם את השם “מזל תאומים”. ליליד מזל זה יש אופי דואלי. הוא מסוגל לאהוב באותו זמן יותר מבן דם אחד. על פי אסטרולוגיה, בעל מזל תאומים כריזמטי, נחמד, אוהב בילויים וחוויות ארוטיות. הוא יכול להיות מאהב מושלם אך הוא לא יישאר נאמן לאורך זמן. אהבתו היא כמו אש, מתפרצת בקלות אך עוברת מהר. יליד מזל תאומים לא ממש מעוניין בסנטימנטים עמוקים אלא בכמה שיותר חוויות ארוטיות.  

 

Cancer Infidelityמזל סרטן
בעל אופי מורכב ורגשות פנימיות שקשה להבין, יליד מזל סרטן חי כדי להציע ולקבל באותה מידה יציבות וביטחון. נאמן ורציני, יליד מזל סרטן מעריך מאד את משפחתו וישתדל מכול כוחותיו לעשות כמה שיותר כדי להשיג אושר ושלווה. מי שיש לו בת או בן זוג אשר נולד במזל סרטן יכול להיות בטוח שהוא לא יבגוד בו. אך יליד מזל סרטן לא יסלח את הבגידה של בת זוגתו.

 

 

Leo Infidelityמזל אריה
על פי אסטרולוגיה, אי אפשר לקבוע בוודאות לאיזה קטגוריה שייכת יליד מזל אריה. מאד אניגמאטי כאשר מדובר על יחסים רומנטיים, הוא יכול להיות נאמן אך גם להרגיש חופשי מכול התחייבות סנטימנטאלית. יליד מזל אריה מעוניין בקשר רומנטי לטווח ארוך ומשתדל מאד כדי שהקשר יצליח. כאשר הוא מאבד את העניין, הוא מעדיף להיפרד בדיפלומטיות וכבוד מאשר לבגוד.

 
Virgo Infidelityמזל בתולה
ילידי מזל בתולה בולטים במיוחד בגלל הרגשות שלהם. הם מאד אינטואיטיביים כאשר מדובר על מה בני זוגם מרגישים וחווים לידם. הם מאד אכפתיים ומוכנים תמיד לתמוך ולעזור. על פי אסטרולוגיה, בעלי מזל מתולה, נשים וגברים באותה מידה, נחשבים כבני זוג מושלמים. הם לא בוגדים, לא מפלרטטים, לא מחפשים חוויות רומנטיות מחוץ לבית. אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

 

Libra Infidelityמזל מאזניים
למרות שמאזניים הוא סמל של יציבות, ילידי מזל מאזניים הם רחוק מלהיות יציבים מבחינת רומנטית דווקא מפני שהם מחפשים כול הזמן יציבות מושלמת. יליד מזל תאומים יכול להיות בן זוג מושלם כי הוא מצליח בלי מאמץ להיות חבר טוב, מאהב ובעל דואג. אך אסטרולוגיה צופה שיש סיכון גדול שהוא לא יהיה נאמן לאורך זמן.  

 

Scorpio Infidelityמזל עקרב
ליליד מזל עקרב יש את כול התכונות של מאהב מושלם, בעל נטייה לבגוד. הוא כריזמאטי, נחמד, שתלטן, מקסים. ובכל זאת, על פי אסטרולוגיה, הוא נאמן ויציב, לא מחפש הרפתקאות רומנטיות. הוא יכול לבגוד רק כאשר אין לו סיפוק ארוטי. הוא לא יסלח אף פעם את הבגידה של הבן/בת זוג ויגיב באותה צורה. בעלי מזל עקרב יכולים להיות קנאים ובוגדניים באותה מידה.   

 

 

Sagittarius Infidelityמזל קשת
על פי אסטרולוגיה, לילידי מזל קשת, באותה מידה נשים וגברים, יש נטייה לבגוד יותר מכול בעלי מזלות אחרים מכל גלגל המזלות. הם אוהבים יותר מכולם חופש והרפתקאות. הם משתעממים מהר ושונאים את השגרה. הם זקוקים לאדרנלין ורק כאשר הם מרגישים חופשיים, יש להם חשק לחיות. לכן, להיטים קרובות הם יכולים להיות דואליים.

 

 
Capricorn Infidelityמזל גדי
מי שיש לו בן או בת זוג יליד מזל גדי יכול להיות רגוע. על פי אסטרולוגיה, אין סיכון שהוא יבגוד, כי הוא יציב, נאמן, אמין. לבעל מזל גדי יש תחושה אחראיות יוצאת דופן ולכן הוא נחשב כבעל זוג מושלם לטווח ארוך. בדרך כלל הוא לא משקף את הסנטימנטים אך זה לא אומר שהוא לא אוהב מכול הלב. אפשר לסמוך עליו, כי יש סיכוי גדול שהוא לא יאכזב מבחינת סנטימנטאלית.  

 

Aquarius Infidelityמזל דלי
לא כדאי לנסות להגביל את עצמאותו של יליד מזל דלי כי יש סיכון שאז הוא יאבד את העניין בקשר הרומנטי. ילידי מזל דלי אוהבים להיות עצמאיים ושונאים את החוקים ומגבלות מכול סוג. הם מעדיפים להיות לבד מאשר להתפשר. כשאר יש להם בקשר רומנטי, הם נאמנים ומשתדלים להבין כמה שיותר את הבן/בת זוג. הם יסלחו את הפלירטים הקטנים אך לא יתחתנו בקלות.

 

Pisces Infidelityמזל דגים
יליד מזל דגים יכול לנצח את כול בעל מזל אחר מכול גלגל המזלות בתחרות מי בוגד יותר. על פי אסטרולוגיה, הוא יכול להיות מעורב בו זמני בכמה קשרים רומנטיים. יש לו נטייה לקונפליקטים אמוציונאליים. מאד רומנטי, יליד מזל דלי יכול לבגוד גם באשתו וגם במאהבת שלו אם הוא חושב שהוא לא מקבל את כול הערכה ותשומת לב שמגיע לו.

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה