web analytics
ראשי / אסטרולוגיה מצרית של הנשמה ותאריך הלידה

אסטרולוגיה מצרית של הנשמה ותאריך הלידה

Egyptian Astrology האדם מורכבת מחמשה חלקים: רן – שם , בא – נשמה, אישיות, קה – כוח החיים, שעות – צל, איב – לב. אסטרולוגים מיצריים חשבו שיום הלידה יכול לחשוף פרטים מעניינים על נשמה וגורל האדם. בעזרת אסטרולוגיה מצרית של הנשמה, אפשר לגלות באיזה מזל נשמה נולדתם ומה זה אומר על חייכם, גורלכם, נשמתכם.

תאריך הלידה 1, 6, 11, 16, 21, 26, 31

על פי אסטרולוגיה מצרית של הנשמה, מזל הנשמה שלך הוא רן – שם. המצרים העתיקים חשבו שהאדם חי כול עוד אומרים, קוראים את שמו. “רן” הוא חלק בלתי נפרד מהנשמה, שהאדם לא יכול לחיות בילדיו. מי שנולד באחד מימים אלה, הוא נשמה טובה, מוכשר, נדיב. צפוי לו חיים מעניינים, הוא יכול להיות דוגמא של הצלחה, הוא מנהיג שמוביל את אנשים לפסגה. הוא בולט בחברה בזכות רעיונות גאוניים, סגנון חיים, בחירות שהוא עושה. אך הוא סתגרני, רגיש ופגיע מבחינת אמוציונאלית. יש לו מצב רוח משתנה והוא יכול להיות אומלל מפני שהוא לא מסוגל להסתגל בחברה.

תאריך הלידה 2, 7, 12, 17, 22, 27

אם נולדת באחד מימים אלה, מזל הנשמה שלך הוא “בה” – נשמה, אישיות. המוסג “בה” של המצרים העתיקים דומה מאד למוסג “אישיות” של ימינו. מזל זה גורם לאדם להיות יחיד, שונה מאחרים, מיוחד. אסטרולוגיה מצרית של הנשמה אומרת על מי שנולד במזל זה שהוא אדם רגיש, נראה רגוע, ישר, בעל עמוד שידרה חזקה שמעוניין להשתפר ולהתפתח, להיות בן אדם יותר טוב ולהגיע לצמרת. בעל אישיות חזקה, הוא מסוגל ללמוד מטעויות ולתרום הרבה חוכמה לחברה ולבני משפחתו.

תאריך הלידה 3, 8, 13, 18, 23, 28

מי שנולד באחד מימים אלה שייך למזל הנשמה “קה” – כוח החיים. המצרים העתיקים חשבו שבלידה, כול אדם מקבל את ה”קה” מהאל המצרי חקת, סמל של חיים ופוריות במיתולוגיה המצרית. אף אחד לא יכול לחיות בלי “קה”, שנחשב מהות החיים, מה שגורם לאדם לחיות. על פי אסטרולוגיה מצרית של הנשמה, מי שנולד במזל זה הוא אדם חזק, שחושב חיובי, מלא כוח נפשי וגופני. הוא חכם, שכיף להיות איתו, מאד פעיל, אוהב חופש וטבע. בילדיו, העולם היה פחות שמח.

תאריך הלידה 4, 9, 14, 19, 24, 29

לפי אסטרולוגיה מצרית של הנשמה, ימים אלה שייכים למזל הנשמה “שעות” – צל. המצרים העתיקים חשבו שלכל אדם יש את הצל שלו, שמלווה אותו המהלך כול חייו. מי שנולד במזל זה הוא בן אדם עדין, דיסקרטי ומלא טאקט. הוא סובלני, בעל הבנה, דיפלומאטי, יש לו תמיד מילה טובה להגיד, לא משנה מה שקורה. הוא אוהב צדק וחושב פעמיים לפני כול הערה. הוא נלחם למען החלשים אך לפעמים הוא יכול להיפגע ולהתאכזב. אך גם אז, הוא לא מאבד תקווה ואת האצילות הנפש.

תאריך הלידה 5, 10, 15, 20, 25, 30

מזל הנשמה של מי שנולד באחד מימים אלה הוא “איב”. “איב” הוא הלב של אדם, המקום שבו נמצא רגשות, רצון לעשות משהו טוב, לתרום. אסטרולוגיה מצרית של הנשמה מתאר את בעלי מזל זה כאנשים נלהבים, הומניסטים, חזקים. הם אוהבים מכול הלב ודואגים בהתאם לאנשים האהובים. הם אנשים יציבים, יצירתיים, אוהבים את היופי בכול הצורות. הם זקוקים לבית ומשפחה, רק זה עושה אותם מאושרים.

[google1][facebook_like_button]


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לשנת 2015
Numerology Your Personal Year 2015בנוסף להורוסוקפ שנתי קיימת תחזית נומרולוגית לשנת 2015 שיכולה לעזור לנו להבין טוב יותר מה צפוי בשנה הקרובה מבחינה נומרולוגיה כאשר התוצאות מתייחסות ישיר לתאריך הלידה של כל אחד. נומרולוגיה או תורת המספרים

 

מזלות לפי הקבלה
kabalachהאם יש קשר בין קבלה לגלגל המזלות? התקופות של מזלות על פי הקבלה מתאימות לחודשים מלוח השנה העברי ודומות לתקופות של המזלות. מי שרוצה לדעת יותר על אסטרולוגיה ועל הורוסקופ יכול לגלות איך משפיע מזלו על האופי והתנהגות שלו, לפי פענוח מזלות של הקבלה

 

הורוסקופ – האם מדובר על גורל?
fate_horoscopeמתברר שבזמן האחרון יותר ויותר אנשים מתעניינים בתחומים של אסטרולוגיה. המון אנשים התרגלו לקרוא הורוסקופ יומי כדי לראות איך יעבור להם היום והדבר הפך להיות פעולה שגרתית לחלוטין. כמעט כולם מחפשים בבוקר באינטרנט או בעיתונות את התחזית...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה