web analytics
ראשי / דיאטה מומלצת לכל מזל

דיאטה מומלצת לכל מזל

דיאטה מומלצת לכל מזל לא עזרה, אולי הגיע הזמן לחשוב על דיאטה מומלצת על ידי אסטרולוגיה. אסטרולוגים חושבים שיש קשר בן מזל שבו אנחנו נולדנו לבין הרגלי אכילה. אם אתם יודעים את זה, אולי יהיה לכם יותר קל לאכול בריא, לרדת במשקל או לשמור על משקל הנכון. אם רוצים לרדת במשקל, אסטרולוגים ממליצים להתחיל דיאטה כאשר הירח הולך ופוחת. כאן באתר אפשר לקרוא המלצות שכדאי לקחת בחשבון כאשר חושבים על דיאטה כדי לרדת במשקל ולשמור על בריאות ומראה חיצוני אטרקטיבית.

מזל טלה    

מלא שאפתנות ומרץ, יליד מזל טלה מתגעגע לתחרויות וחי כדי לנצח. כאשר מדובר על קילוגרמים מיותרים, בן מזל טלה זקוק לדיאטה עם תוצאות מידיות כי אין לו סבלנות לחכות הרבה זמן. אסטרולוגיה ממליצה על דיאטה אטקינס, מבוססת על הוצאת הפחמימות מהגוף. בעזרת דיאטה אטקינס אפשר לרדת במשקל כ-6 קילו בשבועיים הראשונים.

מזל שור  

ילידי מזל שור נהנים לאכול ולכן יש להם סיכון להשמין. כדי לרדת במשקל או לשמור על משקל תקין כדאי לתכנן מראש את התפריט. אסטרולוגיה ממליצה על דיאטה נוטרי-סיסטם.שמבטיחה את הרמת סוכר בדם, מה שנותן תחושה של שביעות. מומלץ לאכול פחמימות מועילות שנכללות בלחם חיטה מלאה, ירקות, בשר דל שומן, דברי חלב ולעשות הרבה ספורט. אסור לחם לבן לשתות מיצים מוגזים.

מזל תאומים

מלאי מרץ ומוכנים תמיד להרפתקה חדשה, בני מזל תאומים מתקשים לשמור על תזונה נכונה כי משתעממים מהר. לכן, להם מומלצת דיאטה לפי מזונות. בכול יום של השבוע מותר לאכול מזון מקטגוריה תזונתית מסוימת בלבד. אפשר לרדת עד 5 קילו. לא מומלץ להמשיך דיאטה זה יותר משבועיים.

מזל סרטן

אסטרולוגיה טוענת שבני מזל סרטן אוהבים לאכול. הם אוכלים כאשר הם לחוצים או עצובים, כאדר הם בדיכאון, כאשר הם עצבניים. לכן, להם מומלצת דיאטה “רינה”, של 90 יום, המצאה של רופא אמריקאי. אפשר להרזות בין 15 ל-20 קילו. מתחילים עם יום של חלבונים, ביום השני אוכלים מזון עשיר בעמילן, ביום השלישי פחמימות וביום הרביעי פירות. ממשיכים באותו סדר.

מזל אריה

ילידי מזל אריה נלהבים ומרוכזים במטרות שלהם. אם הם מחליטים לרדת במשקל, שום מכשול לא יעצור אותם. דיאטה מומלצת היא דיאטה דוקאן, הכי נפוצה באנגליה וצרפת. היא מחולקת לשלושה שלבים בכול אחד אוכלים רק מזון מסוג מסוים כמו בשר דל שומן, ירקות טריים או מבושלים. בשלב השלישי אפשר להוסיף בשר לירקות. במהלך התקופה מומלצת הליכה של 20 דקות כול יום.  

מזל בתולה

קל מאד להשפיע או לשכנע את בני מזל בתולה. לכן, הם לא מחליטים בלי להתייעץ. הדיאטה המומלצת ביותר על ידי אסטרולוגיה היא דיאטה “שומרי משקל”, מאד נפוצה בארצות הברית. כול יום צריך לשתות 6 כוסות מים ולאכול 5 מנות ירקות או פירות ו2-3 מנות מוצרי חלב. לכול מאכל הוענק ניקוד ואסור לעבור 22 נקודות ביום.

מזל מאזניים

בני מזל מאזניים אוהבים איזון והרמוניה ולכם הם לא זקוקים לשום דבר מעבר לדיאטה מאוזנת. דוגמא טובה יכולה להיות דיאטה “מאיו קליניק”  או “פירמידת משקל בריא מאיו קליניק” שיכולה להיות פתרון טוב לטווח ארוך. דיאטה זו מצביע על כמה מנות מכול סוג מזון שאפשר לאכול כדי להגיע למספר קלוריות מומלץ. בנוסף, צריך לעשות פעילות גופנית ש”שורף” את הקלוריות.

מזל עקרב

אסטרולוגיה טוענת שבני מזל עקרב זקוקים לאתגר אמיתי כי בדרך כלל הם יודעים מה לעשות כדי להשיג מטרות. דיאטה צרפתית “Le Forking” אינה מטילה מגבלות במשך יום אלא רק בערב, כאשר מומלץ מזון שאפשר לאכול רק בעזרת מזלג, בלי לחתוך, או להיעזר בידיים כדי להחזיק, כמו במקרה של המבורגר או לחם לדוגמא.

מזל קשת

חזקים וספורטאים, בני מזל קשת אוהבים לטייל בטבע, לנסוע למקומות רחוקים ואתגרים. הם צריכים לדאוג במיוחד לכבד, לכן מומלץ לשתות הרבה מים וכדי לרדת במשקל לעשות דיאטה עם מרק ירקות. זה דיאטה ל-7 ימים כאשר המרק הינה מנה עיקרית. אפשר להוסיף חלב דל שומן, יוגורט, פירות וירקות, בכול יום משהו אחר.

מזל גדי

ילידי מזל גדי ממושמעים, מרוכזים, וקשה להשפיע עליהם. לכן, הם יכולים לעשות כול דיאטה לא משנה כמה היא מגבילה. אסטרולוגיה ממליצה על “דיאטה נקייה”, שהיא תוכנית ל-21 יום במטרה לנקות את הגוף. כול יום מומלץ לאכול ארוחת בוקר נוזלית, ארוחת צהריים מוצקת וארוחת ערב נוזלית. צריך להימנע מאוכל מעובד. דיאטה זו היא המצאה של ד”ר אלחנדרו יונגר, קרדיולוג מניו יורק.

מזל דלי

בעלי אופי חופשי, בני מזל דלי עושים חוקים ועוברים עליהם. קשה להם לשמור על דיאטה מסוימת כי הם לא אהבים מגבלות. בכול זאת, אם הם רוצים לרדת במשקל כדי להרגיש יותר טוב ובריאים, אסטרולוגיה ממליצה על דיאטה “בברלי הילס”. במשך 10 ימים מותר לאכול אך ורק פירות. אסור לשתות קפה ואלכוהול. בשנים אחרונות דיאטה זה מאפשרת הוספת פרטי מזון מסוימים. 

מזל דגים

בני מזל דגים אינטואיטיביים, אוהבים לחלום. אם הם רוצים לרדת במשקל מומלץ להם דיאטה קלה, שלא מגבילה אותם הרבה מידי. אסטרולוגיה מציע דיאטה אורניש, שממליצה על מנות קטנות של מזון עשיר בסיבים. אסור לאכול בשר מכול סוג. מי שלא יכול לוותר יקטין את הכמויות. דיאטה זו ממליצה גם על פעילות גופנית, 30 דקות ביום.

[google1][facebook_like_button]


מידע נוסף בתחום אסטרולוגיה, הורוסקופ וגלגל המזלות שיכול לעניין אותך

תחזית נומרולוגית לשנת 2015
Numerology Your Personal Year 2015בנוסף להורוסוקפ שנתי קיימת תחזית נומרולוגית לשנת 2015 שיכולה לעזור לנו להבין טוב יותר מה צפוי בשנה הקרובה מבחינה נומרולוגיה כאשר התוצאות מתייחסות ישיר לתאריך הלידה של כל אחד. נומרולוגיה או תורת המספרים

 

גלגל המזלות הסיני
china_zodiacהאסטרולוגים הסינים חושבים ששנת הלידה של האדם היא מה שקובע את תכונותיו, את המהלך חיו, הצלחתו ואושרו בחיים. גלגל המזלות הסיני כולל 12 מזלות, כמו הגלגל המזלות אירופאי, רק שכול מזל מתייחס לשנים מסוימות

 

גלגל המזלות וגלגול המזלות
mandala_symbol על גלגול נשמות יש המון דעות, תיאוריות וויכוחים ולא רק עם המדע אשר פוסלת אפשרות זאת אלא גם ביהדות או קבלה או אסטרולוגיה יש דעות שונות. על פי תיאוריות מסוימות מבוססות בעיקרון של קארמה, חלק גדול של מיסטיקנים מאמינים שכל בן אדם עובר כמה שלבים של קיום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה