web analytics
ראשי / הורוסקופ סיני 2023 – שנת הארנב

הורוסקופ סיני 2023 – שנת הארנב

הורוסקופ סיני 2023 - שנת הארנבעל פי הורוסקופ סיני 2023, שנת הארנב מתחילה ב-22 לינואר 2023 ומסתיימת ב-2 לפברואר 2024. השנים האחרונות היו קשות לכל העולם ונראה שהארנב, סמל מים, יביא רוח חדשה ואופטימית יותר בכל התחומים. ההקשר האסטרולוגית הדומה האחרון היה בשנת 1963, כאשר התקיימו אירועים משמעותיים עבור האנושות כולה: הנשיא האמריקאי ג’ון פ. קנדי נרצח בטקסס, מרטין לוטר קינג נשא את נאומו המפורסם “יש לי חלום” והאפיפיור יוחנן ה-23 נפטר. באותה שנה נולדו השחקנים ברד פיט, ניקולס קייג’, וג’וני דפ, הזמרת ויטני יוסטון והספורטאי מייקל ג’ורדן.

על פי לוח שנה סינית, שנות הארנב כוללות: 1915, 1927, 1939, 1951, 1963, 1975, 1987, 1999, 2011, 2023. הורוסקופ סיני 2023 מתאר שהילידים שנולדו בשנים האלה יעברו כמה מבחנים חשובים. קיים סיכוי גדול שהאליטות של החברה יתעוררו למציאות. האסטרולוגים הסינים טוענים שמכל גלגל המזלות הסיני, הארנב נראה הכי עדין אך יש לו נשיכה חזקה. הורוסקופ סיני בא עם חדשות מעורבות. חסרים שני אלמנטים חשובים, המשאבים הטבעיים והכוח. אפשרי מאד שהם לא יהיו בזמן הנכון במקום הנכון, כך שהמון אנשים יכולים לסבול. בשנת הארנב, סימן לדיפלומטיה, קיים סיכון להרבה שקרים, מאבקים עזים.

איך תהיה שנת 2023, שנת הארנב?

אסטרולוגיה סינית טוענת שבשנת הארנב, שלושה מזלות מכל גלגל המזלות הסיני ייהנו במיוחד ממזל, כסף, הצלחות ללא תקדים בתחום המקצועי: השור, הנמר והנחש. מצד שני, בקוטב הנגדי, יתכן שהילידים שהמזלות הסיניים שלהם תואמים לכלב, סוס,כבשה וחזיר יתמודדו עם כל מיני מכשולים, אתגרים ומצבים מורכבים. מצד שני, הורוסקופ סיני 2023 מביא גם חדשות טובות. יש סיכוי ששנות הארנב מביאים הפסקות כדאיות בקריירה, כאשר הילידים יצליחו למצוא את דרכם האמיתית כדי להגיע להישגים הראויים שעליהם הם חלמו. למרות שהארנב אינו החיה החזקה ביותר, הקסם והמהירות שלו מושכים כסף, פוריות, אהבה והצלחה. הארנב סימן מים, מה שישפר דיפלומטיה, את כישורי משא ומתן. אפשר לצפות לשינויים גדולים בפוליטיקה, כאשר יעלה לשלטון גל חדש של מנהיגים.

אהבה ומשפחה

הורוסקופ סיני 2023 מצפה לשנה מלאה ברגשות חיוביים ולילידים שלבד יהיו נסיבות מצוינות להתחיל מערכת יחסים רומניים חדשה. אחת העצות החשובות ביותר השנה היא לנסות לפעול לפי התשוקות והחלומות האישיים, לפנות זמן לפעילויות מרגיעות ומשמחות, שגורמות להרגשה טובה. המערכות יחסים הן תחום שכל הילידים צריכים לשים לב ודגש. התבוננות פנימית נחוצה כדי לייצב אותם ולהשיג הרמוניה ושלווה. אסטרולוגיה סינית, המנטרה של שנת הארנב היא להרהר בכל מה שקרה עד כה, במיוחד באירועים שנוצרו במהלך שנה הסוערת הנמר שרק הסתיימה. מאד מומלץ להזדהות ולהיות נדיבים יותר עם האנשים האהובים. שנת הארנב נראה מצוינת להביא ילד לעולם.  הסיכויים הגדולים ביותר להרות בן הם במהלך חודש יולי ובת במהלך אפריל.

קריירה וכסף

הורוסקופ סיני 2023 מעיד על שנה יותר רגועה, כאשר רוב הילידים, במיוחד אלה שנולדו במזל ארנב, ירגישו יותר שלווה, פחות כעס ותסכול. בנוסף, יתכן שההצלחה הכלכלית תגיע בקלות רבה יותר במהלך השנה הזו. בני מזל ארנב ידועים כטיפוסים רגועים ונחרצים יותר, מה שמסייע להם להתמודד עם מצבים קשים בצורה יעילה. אסטרולוגיה סינית נראה אופטימית בשנת 2023, שנת הארנב, מתארת מזל כספי, הזדמנויות להתפתח, להתקדם מבחינת מקצועית. אך כל זה לא אמור להגיע בקלות, נדרשת עבודה קשה ומסירות רבה כדי להשיג את המטרות. שותפויות עסקיות, התייעצויות עם מומחים עשויות גם להועיל. כנראה שיהיה יותר קל להרוויח כסף אך בכל זאת חשוב להישאר ממוקדים ולא לבזבז זמן ומאמצים על מטרות פחות חשובות.

בריאות

נראה שרוב הילידים ייהנו מאנרגיה בשפע אבל מאד חשוב לנצל אותה חכם, עבור מטרות חשובות. מומלץ לפנות זמן גם לפעילויות פנאי, ליהנות מהחיים, לצאת לבלות ביחד עם אנשים אהובים, להשתחרר מכל הלחץ שנצבר בעבודה או לימודים. בני המזלות קוף ודרקון עשויים לחוות כמה מצבים מלחיצים במיוחד אבל העזרה של אהוביהם תעזור להם לצאת בשלום מכל מצב רגיש ומורכב. מאד כדאי להיות מרוכזים ולפתור את כל הבעיות בזמן, בלי דיחוי. אחר, בעיות מסוימות עשויות להיות ממש מאתגרות ולהוביל למתח וחרדה מתמשכים לאורך כל השנה. לקראת סוף השנה, זה אולי מפתה להיות פחות זהירים, לוותר על הרגלים בריאים, להשתולל פחות או יותר אבל חשוב לדאוג לבריאות לפני הכל מכוון שעלולים לצוץ אתגרים בלתי צפויים.

צבעי מזל: אדום, סגול, ורוד, כחול

מספרי מזל: 3, 4, 6 וכל המספרים הכוללים אותם, כמו 43, 64

פרחי מזל: שושן, יסמין

חודשי מזל: החודשים הרביעי, השמיני והאחד עשר בלוח שנה סינית

צבעים שמושכים חוסר מזל ומחלות בשנת הארנב: צהוב, לבן, חום כהה

מספרי חסרי מזל: 1, 7, 8


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה