web analytics
ראשי / הורוסקופ שנתי תשפ”ג

הורוסקופ שנתי תשפ”ג

הורוסקופ שנתי תשפ"ג

אחרי תקופה לא קלה, הורוסקופ תשפ”ג בא עם ציפיות די פסימיות ברמה עולמי. על פי התחזית של אסטרולוגים צפויות בעיות כלכליות בכל העולם ובנוסף אסונות טבע. משברים כלכליים ובעיות רציניות עבור חלק גדול מראשי המדינות יכולים לגרום לשינויים באבולוציה של האנושות.
מיסטיקנית מאוד מוכרת בעולם התחזית אסטרולגית, באבא וונגה חזתה שהיבשת האמריקאית תתמודד עם רעידת אדמה רצינית, שיטפונות, סערות, גלי אוקיאנוס ענקיים שישאירו אחריהם עוני ומחלות. קיים סיכון שארצות הברית תכנס למשבר כלכלי עמוק שיסתיים עם מלחמה אזרחית. אותה מיסטיקנית חזתה גם את האיומים של רוסיה על אירופה. לפיה, המלחמה באוקראינה תסתיים בזמן של הנשיא השמיני של אוקראינה, כאשר הנשיא הנוכחי הוא השביעי.

ישנם גם חדשות טובות, אופטימיות. באבא ונגה טענה ש”מחלת הסרטן תהיה קשורה בשרשרות ברזל” והמון אנשים יהיו מסוגלים לנצח את המחלה הזו. בכל מקרה, צפויה שנה מאתגרת, עם שינויים שלמרות כל האסונות וזעזועים, אמורים לגרום לאנשים להיות יותר חזקים ומאוחדים. הילידים מכל גלגל המזלות יעברו תקופה שתגרום להם להיות יותר אחראיים מבחינה רגשית וכלכלית. שינויים משמעותיים יותר יכולים להתרחש בחודשי אביב. כל מה שיקרה אמור ללמד את הילידים לקחים חשובים.
הורוסקופ שנתי תשפ”ג לא מעיד על שינויים משמעותיים בעקבות הבחירות בארץ. המשבר הכלכלי העולמי ישפיע עלינו ולא משנה מי יגיע לשלטון, לא יוכל לבוא עם פתרונות פלא, כך שיתכן שחיינו ימשיך לזרום כמו עד עכשיו.

מזל טלה הורוסקופ תשפ"גמזל טלה הורוסקופ תשפ”ג

הורוסקופ תשפ”ג טלה מצפה שתחילת השנה תהיה קצת יותר קשה עבור בני מזל טלה. אחרי החגים הם יכולים להתמודד עם בעיות כלכליות. יצטרכו לוותר על הוצאות מסוימות כדי שיצליחו להתגבר על המצב. אסטרולוגיה תשפ”ג מציינת גם סימנים אופטימיים. החודשים הראשונים של השנה החדשה נראים קשים וחסרי מזל אך עדיין, הכוכבים תומכים בילידים.
כל מה שבני מזל טלה צריכים לעשות זה לעבוד קשה ובהתמדה, לקחת אחראיות על מעשיהם, להתארגן, לתכנן, לקבוע מטרות ברורות ולהתמקד בהן. הורוסקופ לשנת תשפ”ג מעיד על הפתעה נעימה מאד באמצע שנה. אמור להגיע קידום לילידים שעובדים או מלגה מכובדת לאלה שלומדים. חלק מהילידים יקבלו סכום חד פעמי שיעזור להם להסתדר יפה בהמשך השנה. כדאי להיות אופטימיים כי למרות הקשיים צפויה שנה די מוצלחת.

 

מזל שור הורוסקופ תשפ"גמזל שור הורוסקופ תשפ”ג

הורוסקופ שור לשנת תשפ”ג מצפה לתקופה משגשגת עבור בני מזל שור. חלק מהילידים יכולים להגיע לשיאים חדשים בקריירה או לימודים. השנה החדשה עלולה להביא הרבה שמחות ברמה סנטימנטאלית אך גם מבחינה מקצועית. הקריירה יכולה להיכנס לשלב חדש, מלא אתגרים מרתקים, כך שרוב הילידים לא ישתעממו בכלל בעבודה או לימודים.
ילידים שבשנה שעברה נפרדו מבני זוגם יכולים להתחיל פרק סנטימנטאלי חדש ויותר מבטיח. הם נראים מוכנים להתאהב שוב, ליהנות מהחיים. אסטרולוגיה שנתית תשפ”ג מצפה ליותר מזל, לפחות בתחום הסנטימנטאלי. בחודשי אביב- קיץ, מאד אפשרי ליזום פרויקט אישי, אולי און ליין, שעלול להביא רווחים יפים. אולי הרבה בני מזל שור חלמו על זה ורק חיכו כדי לחסוך כסף להשקיע בציוד המתאים. 

 

מזל תאומים הורוסקופ תשפ"גמזל תאומים הורוסקופ תשפ”ג

הורוסקופ תשפ”ג מתאר אתגרים חדשים בחיי בני מזל תאומים. סביר שהמחצית הראשונה של השנה תהיה יותר לחוצה. קיים סיכון לבעיות ביחס הסנטימנטאלי, חילופי דעות על נושאים חשובים כמו כסף, הוצאות. אולי הבן או בת זוג זקוק/ה ליותר תמיכה ותשומת לב. מי שרוצה להמשיך את הקשר חייב להתגמש ולמצוא פתרונות, לפנות זמן ולהשקיע יותר בזוגיות.
הורוסקופ לשנת תשפ”ג נראה אופטימי מבחינה כלכלית. הכוכבים תומכים וכנראה שלא יהיו בעיות מיוחדות במקום העבודה, או שינויים קיצוניים. מומלץ להתמקד יותר במשימות ולענות חיובי לכל דרישה של המנהלים, למרות שאולי ידובר על שעות נוספות או עבודה בסופי שבוע. שנת תשפ”ג אולי תהיה קצת יותר מורכבת אבל עדיין צפויים רגעים נהדרים ביחד עם המשפחה, חברים.

 

מזל סרטן הורוסקופ תשפ"גמזל סרטן הורוסקופ תשפ”ג

אסטרולוגיה תשפ”ג מעידה על המון מזל עבור בני מזל סרטן. סביר שהשנה החדשה תביא להם הרבה שמחות בכל התחומים. ילידים רבים יצליחו להשיג מטרות מקצועיות שעד כה היו נראות בלתי אפשרי להשיג. מי שבתקופה אחרונה עבד קשה יכול ליהנות מתגמולים הולמים. הורוסקופ תשפ”ג נראה אופטימית ביותר אבל עדיין מומלץ לילידים לא לחשוב שכל מה שהם חולמים יכול להפוך למציאות.
בתחום הסנטימנטאלי יכול להתרחש שינוי גדול. לפי הורוסקופ לשנת תשפ”ג יתכן שהרעיון הנישואין נמצא בחזית. אולי זה הזמן המושלם לקחת מערכת יחסים לשלב אחר, יותר מתקדם. יש תקווה שהמון בני מזל סרטן יכולים להיות בטוחים שהעניינים יסתדרו בדיוק כמו שהם רוצים. אך נראה שכל זה דורש מאמץ לא קטן מצדם.

 

מזל אריה הורוסקופ תשפ"גמזל אריה הורוסקופ תשפ”ג

הורוסקופ תשפ”ג טוען שמדובר על שנת שינויים עבור בני מזל אריה. אולי שנה שחלפה הייתה קשה מכל הבחינות עבורם. אסטרולוגיה תשפ”ג מדברת על אפשרות לשנות את הגורל. בין אם מדובר על תחום המקצועי, רגשי או שניהם, מאד סביר שחלק גדול מהילידים יצליחו לעשות שינוי ניכר חיובי בחייהם. כל כאב שחיוו בשנה אחרונה אמור להיעלם.
אסטרולוגיה שנתית תשפ”ג מציינת חיים חברתיים יותר פעילים, היכרות אנשים חדשים, שעלולים לעזור להשיג מטרות. בני מזל אריה ימשיכו לעבוד קשה עבור חלומותיהם ולא יוותרו לא משנה מה יקרה. אולי בשנה החדש חלק גדול מהילידים יצליחו להשיג חלום יקר, מטרה חשובה שעליה התמקדו ועבדו קשה בשנה החולפת.

 

מזל בתולה הורוסקופ תשפ"גמזל בתולה הורוסקופ תשפ”ג

יתכן שבשנת תשפ”ג, בני מזל בתולה ישימו את עצמם במקום הראשון. הורוסקופ שנתי תשפ”ג מצפה לאופקים חדשים, בקריירה והחיים האישיים. עבור בני מזל בתולה, הגיע הזמן להתמקד יותר על עצמם, להשאיר מאחור את כל מה שעשה להם רע ולחית את חייהם. הורוסקופ לשנת תשפ”ג מתאר שהילידים יעבדו קשה כדי להשיג חלומות ישנים אך בסוף ייהנו מהישגים יוצאי דופן שיצדיקו כל מאמץ.
על פי הורוסקופ תשפ”ג, תחילת השנה תראה כאילו הזמן עובר די קשה ובלי הרבה התפתחויות אבל סביר שהילידים ישימו לב שכל זה בעצם לטובתם. באמצע השנה יתכן שכל מיני עניינים, מקצועיים או סנטימנטאליים מחילים לזוז, מה שיעניק לבני מזל בתולה הרבה אופטימיות וביטחון עצמי. הרבה חלומות עומדים להתגשם.

 

מזל מאזניים הורוסקופ תשפ"גמזל מאזניים הורוסקופ תשפ”ג

על פי הורוסקופ תשפ”ג, השנה החדשה מביאה הזדמנויות חדשות וכל מיני יתרונות לבני מזל מאזניים. אך נראה שהם חייבים לקחת סיכונים מסוימים כדי להצליח. אפשרי להתחיל את השנה עם שינוי גישה, בעבודה אך גם במערכת יחסים, רומנטיים או עם בני משפחה. רוב הילידים יעיזו לצאת מאזור הנוחות ויעשו את כל מה שביכולתם כדי להשיג יעדים וחלומות.
אסטרולוגיה תשפ”ג מזהירה על פחד לכשול אך אם בני מזל מאזניים יצליחו להתגבר על זה, הם ישיגו הרבה חלומות בתחום הקריירה וגם הסנטימנטאלי. הכל ילך כשורה, צריך רק אומץ וביטחון עצמי, אמונה שאפשר להשיג כל מטרה. בסוף      השנה, רוב הילידים יכולים לראות שכל מאמץ היה מוצדק ושווה.  

 

מזל עקרב הורוסקופ תשפ"גמזל עקרב הורוסקופ תשפ”ג

יתכן שרוב בני מזל עקרב ייהנו משנה אתגרי ומלאת אירועים משמחים ושינויים לטובה. כבר בתחילת השנה אפשרי לקבל הצעת עבודה מפתה מחוץ לארץ. אולי המרחק יכול קצת להפחיד אבל הכוכבים נראים מאד תומכים בקריירה ולכן כדאי מאד להעיז לצאת מאזור נוחות ולהרחיב את האופקים. הורוסקופ שנתי תשפ”ג מעיד על שיפור מסוים בהכנסות, מה שיוביל את הילידים לרמת חיים שהם תמיד חלמו.
במהלך כל השנה, המשפחה והחברים ייתנו תמיכה מלאה. ברמה אישית ורומנטית, ילידים רבים אמורים להתמודד עם לא מעט אתגרים. בני מזל עקרב ילמדו לקחים חשובים שיעזרו להם להתפתח ולהתקדם בדרכם. צפויה אנרגיה חדשה, טובה מבחינת רגשית. אהבה חדשה יכולה להחליף יחס שהגיע לסיומו.

 

מזל קשת הורוסקופ תשפ"גמזל קשת הורוסקופ תשפ”ג

במהלך שנת תשפ”ג, לבני מזל קשת צפויה הזדמנות חייהם. הם יכולים לקבל חדשות, מידע, שיובילו לשינוי קיצוני. חלק גדול מהילידים יכולים לעזוב מקום עבודה שכבר לא מספק לטובת לימודים, השתלמויות או הסבה מקצועית לתחום מרתק ומבוקש. אפשרי גם לקבל הצעה לתפקיד הולם שלא כדאי לסרב, גם אם מדובר על מאמצים רבים כמו נסיעות ארוכות או עבודה בסופי שבוע.
בגלל האתגרים בקריירה, בני מזל קשת יצטרכו להתארגן היטב כדי לא להזניח את האנשים האהובים. למרות שהקריירה חשובה ביותר, כך גם המשפחה. הילידים יעבדו קשה למען חלומותיהם אך ינסו לשלב גם בילויים קטנים ביחד עם יקיריהם.

 

מזל גדי הורוסקופ תשפ"גמזל גדי הורוסקופ תשפ”ג

הורוסקופ תשפ”ג נראה מצוין עבור בני מזל גדי. צפויה הזדמנות להגשים חלום חשוב, שאולי היה להם מילדות. יש מצב לרכוש בית חלומותיהם או לצאת לטיול ארוך, למקומות קסומים. אחרי עבודה קשה, חלק מהילידים אמורים לקבל קידום משמעותי, מה שישפר להם את המצב הפיננסי. קיימים כל הסיכויים שהשנה הכל אפשרי. בני מזל גדי נראים אמיצים ועבורם, רק השמיים הגבול.
ברמה סנטימנטאלי, סביר מאד שרוב העניינים יתחילו להסתדר. בני מזל גדי מאוכזבים יוכלו לתקן יחסים או להתחיל יחס חדש הרבה יותר מספק ומבטיח. השנה נראה הרבה יותר אופטימית מבחינה רומנטית. הכוכבים נראים תומכים במהלך כל בתקופה.

 

מזל דלי הורוסקופ תשפ"גמזל דלי הורוסקופ תשפ”ג

חלק גדול מבני מזל דלי יכולים להתאהב במהלך השנה. לאחר שניסו להימנע במשך זמן רב מאהבה והתחייבויות כדי להתמקד רק על לימודים, קריירה, סביר שיהיה שינוי בגישה. בני מזל דלי עלולים להכיר אדם מיוחד שיגרום להם לחשוב אחר, לעזוב כמה דעות קדומות ולהיות יותר פתוחים ליחסים חדשים. מומלץ לסמוך על עצמם, להשאיר הצידה את כל הרגשות השליליות ופסימיות והכל יהיה פשוט מושלם.
אסטרולוגיה שנתית תשפ”ג מצפה שבני מזל דלי יצטרכו לעשות הרבה בחירות במהלך כל השנה. יתכן הרבה הזדמנויות מקצועיות אבל לא צריך למהר, לחשוב רק על תגמולים, אלא לשקול היטב את כל הנסיבות. יכולים להופיע בעיות תקשורת אך הילידים יצליחו להתמודד, אולי בעזרת יועץ או עמית בעבודה או לימודים.

 

מזל דגים הורוסקופ תשפ"גמזל דגים הורוסקופ תשפ”ג

אפשרי מאד ששנת תשפ”ג תהיה מלאת מזל עבור בני מזל דגים. הזדמנויות צצות בכל מקום, הן מקצועיות והן פיננסיות. הורוסקופ תשפ”ג מעיד על שינויים בחייהם של רוב הילידים. הנושא של פיתוח אישי מקבל תאוצה. סביר שחלק גדול מהילידים יעיזו לצאת מאזור נוחות כדי להוציא לפועל רעיונות, פרויקטים שעמדו במגירה. הם יכולים להשיג מטרות חשובות, להוכיח את עצמם בעבודה או לימודים, להראות לכל העולם מי הם באמת.
נראה שבשנת תשפ”ג, בני מזל דגים ירגישו על עורם את כל “היופי” של התנודות פיננסיות. יהיו תקופות שהכסף לא יספיק בכלל וגם חודשים של רמת חיים הולמת. במגזר היחסים, קיים סיכון שבעקבות כל העומס והמאמצים בקריירה, הילידים קצת יזניחו בחיי הזוגיות ומשפחה.

 

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה