web analytics
ראשי / בריז’יט בארדו – Brigitte Bardot – מזל מאזניים

בריז’יט בארדו – Brigitte Bardot – מזל מאזניים

בריז’יט בארדו ( Brigitte Bardot ) היא שחקנית, דוגמנית וזמרת צרפתייה מפורסמת לשעבר. היא נולדה ב-28 בספטמבר 1934 ). היא בת מזל מאזניים אוטנטית, שמייצגת בכבוד את הנשים שנולדו במזל מאזניים. בצעירותיה, היא הייתה  סמל מין הידוע והמפורסם בכול העולם. בשנת 1969 היא הפכה לדמות הרשמית של מריאן, דמות אלגורית של אומה הצרפתית, שמסמלת חירות ותבונה ( עד אז הדמות הייתה אנונימית ).
בנעוריה, בריז’ית בארדו רצתה להיות בלרינה. היא התחילה לדגמן בגיל מאד צעיר ובגיל 15 כבר הופיע בעמוד הראשון של המגזין הצרפתי הנחשב “אל”. היא התחילה לשחק בשנת 1952, בגיל 18. בשנת 1957 הייתה פריצת הדרך שלה, כאשר הופיעה בסרט המפורסם “ואלוהים יצר את האישה” של הבמאי רוז’ה ואדים, אז בעלה. באותה תקופה, בריז’יט בארדו הייתה בין מאט השחקניות האירופיות אשר הצליחה למשוך תשומת הלב של המס מדיה אמריקאית.

אומנת שיחקה בדרמות רומנטיות, קומדיות, סרטי מלחמה, סרטי פעולה, סרטי היסטוריה ועוד. בחלק מהתפקידים התבקשה להוריד בגדים, היופי יוצא דופן של השחקנית הרשימה את האמריקאים אשר מיד השווי אותה לסמל מין מקומי, מרילין מונרו.

בריז’יט בארדו שיחקה ליד שחקנים גדולים, כמו אלן דלון, ג’אן גאבן, ג’אן מארה, לינו ונטורה, מרי ג’ירדו. היא גם הקליטה שירים מוצלחים באותה תקופה, בשיתוף פעולה עם סרז’ גינסבורג, סשה דיסטל, בוב זגורי. היא הייתה נשואה ארבע פעמים. בעלה אחרון היה ז’יאן מארי לה פן, פוליטיקאי לאומני צרפתי ידוע. יש לה בן יחיד, מהנשואים לשחקן ז’אק שארייה. חייה היו סוערים, מלאים סקנדלים ופפראצי בעקבותיה. היא החליפה ללא מנוחה בעלים ומאהבים אך בקריירה יחסית קצרה שיחקה ב-50 סרטים. בארדו הודיעה על פרישתה כאשר הייתה קרובה לגיל ארבעים. מאז היא פועלת למען החיות כי “האנשים אכזבו אותה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה