web analytics
ראשי / המאהב הכי טוב לפי גלגל המזלות

המאהב הכי טוב לפי גלגל המזלות

Zodiac Loverמי המאהב טוב ומי לא ממש? חלק מהמזלות מצטיינות בתחונות של מאהבים טובים והכל תלוי בכוכבים. השיטה הכי מהירה כדי לגלות איך יתנהג החבר החדש מבחינת רומנטית או במילים אחרות אם הוא ממאהב טוב היא לשאול אות באיזה מזל הוא נולד. אסטרולוגיה מספקת מידע על התנהגותו ביחסים סנטימנטאליים, מה שיכול להיות מאד שימושי לפחות בתחילת הקשר, כאשר לא מכירים היטב את האופי שלו. לפעמים הוא יכול לאכזב, לפעמים הוא יכול להרשים.
כדאי ללמוד כמה שיותר עליו כדי לא להיות מופתעת בהמשך. כול אדם מתנהג אחר, יש לו אופי שונה, מגיב אחר. אסטרולוגיה טוענת שהמזל שבו האדם נולד משפיע משמעותית עליו. מי שרוצה לדעת פרטים מעניינים על התנהגות הסנטימנטאלית של הגברים לפי מזלם, יכולה לקרוא על זה כאן באתר.




 

 


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

תכונות מזל טלה כמאהב
Lover Ariesאסטרולוגיה אומרת מאחורי המראה החיצונית של פלייבוי מסתתר אדם מסורתי, מיושן. למרות שבמהלך חייו גבר מזל טלה יזכה ליחסים סנטימנטאליים רבים, החלום שלו הוא בעצם למצוא בתולה שלידה הוא יהיה מאושר את כול חייו. יש לציין שאדם שנולד במזל טלה לא תמיד נאמן, אוהב לשבור כללים ולפעמים יכול להיות לא מנומס. הוא לא מתנצל בקלות על התנהגות לא עוגנת, הוא אגוצנטרי, אך אהבה אמיתית יכולה לשנות את ההרגלים שלו. אם הצלחת לגרום לו להתנצל, זה סימן שהוא אוהב אותך מאד.

 

Lover Taurusתכונות מזל שור כמאהב
אם יש לך חבר חדש שהוא בעל מזל שור זכר, את יכולה לצפות שתהיי עטופה באהבה ותשומת לבו. את לא צריכה לחפש סימנים של אהבתו כי הוא לא ביישן כאשר הוא אוהב. בדרך כלל הוא לא אוהב שינויים. לפי אסטרולוגיה, צפוי לך יחס סנטימנטאלי יציב. אך לא הכול ורוד, ברגע שהוא יבין שאפשר לסמוך עליך, הוא יכול להפוך לרשלני. ביחס רומנטי עם גבר מזל שור, את המנהלת, שצריכה לדאוג ש”האש לא יכבה”. אם תצליחי, החיים שלך יהיו ירח דבש ממושך.

 
Lover Geminiתכונות מזל תאומים כמאהב
על פי אסטרולוגיה, מזל תאומים זכר צולל מהר לעולם קסום ששם את הכי חשובה. הכול יכול להיות מושלם, שיחות נפש, בילויים, טיולים, ארוחות ערב רומנטיות, כל עוד לא מדברים על העתיד המשותף או על היחס ביניכם. אם את עושה את הטעות לדבר על זה, יש סיכון גדול שהכול ישתנה באותו רגע. מזל תאומים זכר לא אוהב לקחת אחראיות והוא מעדיף לשמור על חופש ועצמאות. כול שינוי רציני בחייו מפחיד אותו. אם הוא ירגיש שהוא הולך לאבד את עצמאותו, היחס ביניכם עלול להיהרס.   

 

Lover Cancerתכונות מזל סרטן כמאהב
אסטרולוגיה אומרת שמזל סרטן זכר הולך רק לכיוון אחד: יחס רומנטי רציני ביותר. הוא משקף תמיד את אהבתו, הוא שתלטני ומיושן. למרות שהוא נופל בקלות לשגרה, הוא יגיד רק להיטים רחוקות את מה שהוא זקוק או מרגיש. עבורו, האהבה הוא דרמה אמיתית ולכן הוא מוכן לעשות את הכול כדי להגיע ללבך. אסטרולוגיה טוענת ש עבורך, המבחן האמיתי הוא הפגישה עם אימא שלו. אם את תצליחי להסתדר כהלכה איתה, הוא יהפוך לגבר חייך, אשר יאהב אותך ויעריך אותך במשך כול חייו.

 

Lover Leoתכונות מזל אריה כמאהב
בדרך כלל, מזל אריה זכר שונא להיות לבד כי אז אין מי שיביא לא מחמאות. אם את מסוגלת לעבור על הנטייה שלו להיות אגואיסטי, את תוכלי ליהנות מכול תשומת ליבו. אין לו מגבלות והוא יעשה את הכול כדי לשכנע אותך שהוא אוהב אותך. את תהיי תמיד במרכז העניינים, הוא ידאג ויפנק אותך עם מתנות יקרות. הוא ירצה להיות גאה בך מול חבריו, לא יספור את הכסף כאשר מדובר על פינוקים עבורך וירצה לבלות כמה שיותר זמן איתך. אך יש סיכון שיגיב בחריפות אם את לא תקשיבי לו.

 

Lover Virgoתכונות מזל בתולה כמאהב
על פי אסטרולוגיה, בני מזל בתולה אוהבים להתאהב כי עבורם האהבה היא אובססיה ואובססיה היא עבודה קשה. בכול מזל בתולה זכר מסתתר מניאק שירצה לגלות את הכול עליך, עד הפרטים הקטנים. אך אל תצפי שהוא ישמח אם תעירי לו שהוא סקרן יוצא דופן. בסך הכול, הוא מעוניין לדעת כמה שיותר פרטים עליך רק כדי ללמוד איך הוא יכול להסתדר יותר טוב איתך. אם את תצליחי לגרום לו להתאהב בך, תהיי בטוחה שהוא יעשה כול מאמץ כדי לגרום לך להיות שמחה ומאושרת לידו.

Lover Libraתכונות מזל מאזניים כמאהב
אסטרולוגיה טוענת שיש חסרון אחד משמעותי לגבר בן מזל מאזנים: הוא יכול להיות כול כך תלוי בך עד כדי כך שאת תצטרכי לעשות מאמצים כדי להחזיר אותו עם הרגליים על הקרקע. אסטרולוגיה צופה לסיכון שהוא רק יחפש את תמיכתך,הורה ידאג לו, בזמן שאת תחשבי שמצאת את הבן הזוג המושלם, שלא מפחד לדבר על עתיד משותף. מצד שני, אם תצליחי לגרום לו להתבגר ולשתף פעולה, אתם תהיו ביחד צוות מנצח שיצליח להגשים את כול החלומות של זוג מאושר.  

 

Lover Scorpioתכונות מזל עקרב כמאהב
כדי להתקרב מזל עקרב זכר, את חייבת להיות מאד דיפלומאטית. הוא מגיב חיובי רק אם את מצליחה להיות סבלנית, יצירתית, בעלת קסם אישי יוצא דופן. אסטרולוגיה אומרת שרק אז יש סיכוי שתצליחי לשנות את תחושת אדישות שלו ושתגרמי לו להיות פתוח ולספר לך את הסודות שלו. בדרך כלל, מזל עקרב זכר לא משקף את הרגשות שלו אך כשיעשה את זה, זה אומר שהוא ממש מאוהב בך. הוא יספק אותך נפשית ומינית אך כנראה שגם ינסה לשלוט בך.

 
Lover Sagettariusתכונות מזל קשת כמאהב
לא קיים משהו שגבר מזל קשת מעריך יותר מאשר עצמאותו. על פי אסטרולוגיה, הוא רוצה לעשות רק את מה שהוא אוהב. לא כדאי לך לנסות לשנות אותו, כי הוא יישאר איתך רק אם הוא ירצה את זה מכול הלב. הוא לא ירגיש אשם עם הוא יפגע בך ולפעמים הוא יכול להיות לא מנומס. אם הוא נשאר איתך לאורך זמן, זה אומר את מוצאת חן בעיניו. בדרך כלל, הוא לא אוהב לתכנן. אם אתם יוצאים לחופשה ביחד וחוזרים מאושרים, זה אומר שאת בחירת ליבו.

     
Lover Capricornתכונות מזל גדי כמאהב
אסטרולוגיה אומרת שהגבר מזל גדי מאורגן היטב ויש לו אופי מסורתי. לכן, הוא מתפקד כהלכה כאשר יש לו יחס רומנטי מוצלח. אם את מצליחה לבלות ביחד יותר מ-48 שעות, זה אומר שהוא חושב שאת כבר בת זוגו. זה לא אומר שכול מי שמגיעה למיטה של אדם בן מזל גדי יכולה להפוך לאהובה שלו. לפעמים, מזל גדי זכר מחפש ומסתפקים רק ביציבות. את תוכלי לדעת אם את חשובה לו רק אם הוא יפנק אותך בלי להסתכל לכסף, כי מכול גלגל המזלות, מזל גדי הוא הסמל של קמצנות.

 

תכונות מזל דלי כמאהבתכונות מזל דלי כמאהב
הגבר מזל דלי מעוניין בקשר רומנטי אמין אך אשר יביא לו יתרונות. למרות שהוא מאד נחמד ומנומס עם כולם, רק הנשים מיוחדות יוכלו לזכות לתשומת ליבו. אם את מעוניינת לדעת כמה את חשובה לו, את יכולה לשאול את חבריו הטובים. אם הם מעריכים אותך, את יכולה להיות בטוחה שהוא ישתכנע שאת הבחירה הטובה עבורו. הקשר הרומנטי יתפתח הדרגתי, אך בתור מאהב, גבר בן מזל דלי יעשה את הכול כדי שאת תהיי מאושרת.

 

Lover Piscesתכונות מזל דגים כמאהב
אם יש לך קשר רומנטי עם גבר מזל דגים, את תוכלי לדעת תמיד אם הוא אוהב אותך כי בן מזל דגים משקף תמיד את הסנטימנטים שלו. בהחתלה, יכול להיות שהוא רק ירצה לקבל תשומת לב מרבית, להיות תמיד במרכז העניינים שלך. אם הוא מאוהב בך, הוא יפנק אותך וידאג לך באותה מידה. ואם הוא יפתח את הארנק, זה אומר שממש יש ביניכם קשר אמיתי. אתם תהיו זוג מושלם. האהבה של גבר מזל דגים היא לנצח וגם נאמנותו.

 
 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה