web analytics
ראשי / אביגדור ליברמן – מזל תאומים

אביגדור ליברמן – מזל תאומים


דרגו את העמוד 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

אביגדור ליברמן הוא בן מזל תאומים הכי מפורסם בחיים הפוליטיים בישראל. הוא נולד ב-5 ביוני 1958 בעיר קישינב שבמולדובה, שהייתה אז חלק מברית המועצות לשעבר. הוא עלה לארץ בגיל 20. לפני עלייתו הוא למד באוניברסיטה קישינב. יש לו גם תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. אביגדור ליברמן שירת בצה”ל בממשל הצבאי שבחברון. הוא שר החוץ של ישראל, יושב ראש המפלגה “ישראל ביתנו” וחבר בכנסת מטעמה.




בפועל, ליברמן התחיל את הקריירה הפוליטית בשנת 1988 כאשר יצר קשר עם ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו שאז סיים את תפקידו כשגריר ישראל באו”מ, וחזר לארץ והתמודד על מקום ברשימת מפלגת ליכוד לכנסת. הוא ליווה את בנימין נתניהו במשך עשור. לאחר בחירתו של נתניהו כיושב ראש מפלגת ליכוד, ליברמן מונה בתפקיד מנכ”ל תנועת הליכוד והיה אחראי על שיקום של המפלגה.

הזכייה הגדולה בבחירות לכנסת הייתה בשנת 2004, כאשר “ישראל ביתנו” זכה ל-11 מנדטים. התוכנית של ליברמן מציע חילופי שטחים והוא מבוסס על פתרונות דומים בעולם כמו בקפריסין, לדוגמא. מאז, השפעתו על החיים הפוליטיים בארץ רק גודלת. בן מזל תאומים אופייני, אביגדור ליברמן הוא איש חזק, שלא מתפשר. הוא נשואי ואב לשלושה ילדים.  





 

הורוסקופ מפורסמים בני מזל תאומים

 

מרילין מונרו – Marilyn Monroe
מרילין מונרו הייתה בת מזל תאומים טיפוסית: מורכבת ולא יציבה, מחפשת תשומת לב ואהבה אמיתית, תעלומה עבור…

 

 

בר רפאלי
בר רפאלי היא בת מזל תאומים מפורסמת ישראלית. היא דוגמנית בינלאומית, בין המוערכות ביותר בעולם. במשך הקריירה…

 

 

אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן הוא בן מזל תאומים הכי מפורסם בחיים הפוליטיים בישראל. הוא נולד ב-5 ביוני 1958 בעיר קישינב…

 

גלגל המזלות של המפורסמים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוֹכֶן | תַפרִיט | תפריט גישה